گزارش امروز : پولی مالی ـ همایش روسای شعب و مدیران واحدهای ستادی استان گلستان با حضور مدیر، مسئولین واحدهای ستادی ، رؤسا ، معاونین و عضو ارشد شعب با محوریت بررسی عملکرد شعب و تعیین اهداف در محل سالن همایش این مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی: بهشتی مدیر استان ضمن خوشامدگویی به حاضرین جلسه، اهداف برگزاری جلسه را که شامل مرور عملکرد استان در حیطه آمار مقایسه ای شعب دراستان، در سطح کشور و بخش دوم اهمیت و ضرورت عوامل تاثیر گزار بر بانک از لحاظ عوامل بیرونی و درونی را مورد نقد و بررسی قرار دادند.
بهشتی آمار عملکرد شعب را در بخشهای مختلف از ابتدای سال جاری نسبت به پایان سال ۹۵ برای حاضرین حسب میزان درصد رشد و تحقق هدف صورت گرفته تشریح کرد.
وی گفت: با عنایت به فعالیت های صورت گرفته در شعب در خصوص جذب منابع،یکسری از شعب به میزان قابل قبولی از تعهدات عمل نموده و بعضی از شعب هم نیاز به فعالیت بیشتری دارند در مجموع توصیه شد همکاران با توجه به ابزارهای موجود با تلاش مضاعف نسبت به تجهیز منابع و جذب مشتریان هدف، می توانند جایگاه بهتری را کسب کنند.
مدیراستان ضمن تشریح عملکرد سایر بانکهای استان و مقایسه میزان رشد بانک ایران زمین با سایر رقبا و متوسط رشد منابع در استان گلستان از همکاران خواست که با سعی و تلاش مضاعف و بازاریابی برنامه ریزی شده و هدفمند علاوه بر تحقق اهداف، نسبت به رشد منابع و اعتلای نام نیک بانک ایران زمین در سطح منطقه تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.
بهشتی گفت: ما باید نسبت به عوامل درونی شامل نرخ سود سپرده و تسهیلات و عوامل درونی همچون روابط اجتماعی کارمندان با مشتریان ، عرضه خدمات به موقع ، خصوصیات فردی و مثبت کارکنان که باعث واکنش مشتریان می شود آگاهی کامل داشته باشیم.
وی افزود: در شرایط فعلی که شبکه بانکی اقدام به پایین آوردن نرخ سود سپرده ها و تسهیلات نموده است که این اقدام منجر به حمایت بیش از پیش بانکها از تولید و اشتغال خواهد شد باید در نظر داشت که راهگشای این امر مهم تجهیز منابع است و در این راستا علاوه بر اینکه شعب علوه بر جذب مشتریان جدید نباید از مقوله وفادار نمودن مشتریان فعلی خود غافل بمانند.
بهشتی گفت:با توجه به تاکید مدیران ارشد بانک در خصوص عملکرد پایانه های فروش فروشگاهی و ایجاد دسترسی پایش این دستگاه ها از طریق سامانه داشبورد مدیریتی برای مسئولین شعب، شایسته است به جهت جلوگیری از زیان بانک و تشویق مشتریان کم کارکرد همکاران بررسی های لازم را در این مورد داشته باشند
ایشان از مسولین خواست که موج بازاریابی را با هدف شناسایی بازارهای هدف و شناسایی مشتریان جدید در شعب ایجاد نمایند.
بالابردن دانش و اطلاعات بانکی، توسعه و گسترش ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و ترغیب مراکز بزرگ فروش اینترنتی برای استفاده از درگاه بانک ایران زمین و نظارت بر بهداشت پرونده های تسهیلاتی به منظور جلوگیری از مطالبات معوق از دیگر مطالبی بود که در این جلسه توسط مدیر استان مطرح شد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *