گزارش امروز : طرح‌های جذابی در راستای مشتری مداری و استفاده از تجربیات مشتریان از سوی معاونت عملیات بانکی در تمامی شعب بانک ایران زمین آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین با اجرای 4 طرح جدید از سوی معاونت عملیات بانکی ضمن ارائه خدمات بهتر به مشتریان تلاش شده است که بانک ایران زمین در راستای اهداف خود خدمات نوینی را به مردم ایران زمین ارائه کند.
مصطفی یزدانجو مدیر شعب استان های بانک ایران زمین با بیان این مورد که فضای رقابتی فشرده حال حاضر سیستم بانکی و اهمیت تجهیز منابع، وصول مطالبات، جذب و نگه داری مشتریان در این شرایط استفاده از امکانات و ابزارهای موجود را حائز اهمیت ویژه ای می کند، اظهار داشت: معاونت عملیات بانکی در این راستا و در جهت بهبود وضعیت کنونی و افزایش انگیزه پرسنل و ارائه خدمات نوین به مشتریان طرح ها و بسته هایی را با عنوان طرح جهش، طرح تعاون، طرح تلاش 1 و طرح زمستانه از اواسط دی 96 به اجرا درآورد.
در این راستا و به منظور استفاده بهینه از طرح های فوق الذکر مدیریت شعب استان های غرب کشور، استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال بختیاری، شعب استان گیلان، شعب استان های البرز، قزوین و زنجان، شعب استان های فارس و بوشهر، شعب استان های خوزستان و لرستان و شعب استان های مازندران و سمنان جلسات توجیهی این طرح ها را با حضور کلیه مسولین شعب در جهت تبیین اهداف، راهکارها و ارائه رهنمودها برگزار کردند.
انهای پیام /////

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *