گزارش امروز : از عرضه گوشی Huawei Mate 10 Pro به بازار دنیا سه ماه گذشته است ولی همچنان این گوشی با تحسین رسانه های برتر دنیا همراه است. در این گزارش به چند نمونه از آخرین موفقیت های گوشی Huawei Mate 10 Pro از دید رسانه های برتر دنیا اشاره می کنیم.
Inquirer به HUAWEI Mate 10 Pro امتیاز ۹ از ۱۰ داد
Ben Woods از وبسایت The Inquirer در بررسی هفته گذشته خودش اعلام کرد Mate 10 Pro لایق امتیاز 9 از 10 در این رسانه است.”بهطور خلاصه، گوشیهای هوشمند در سالهای اخیر با دو چالش بزرگ برای تجربه کاربر مواجه شده است: یکی از آنها عمر باتری طولانیتر است که درعینحال قدرت پردازندهها هم افزایش پیدا میکند و دومین عملکرد دوربین در نور کم است. با استفاده از Huawei Mate 10 Pro هر دو آنها را در یک گوشی ترکیبشده است. ”
https://www.theinquirer.net/inquirer/review/3024238/huawei-mate-10-pro-review

HUAWEI Mate 10 Pro: یک دستگاه بینظیر برای شروع سال 2018
وبسایت Phone Arena پیشنهاد داد که اگر کسی در بازار به دنبال دستگاهی باارزش و خاص میگردد، نمیتواند دستگاهی همانند Mate 10 Pro را بهعنوان ایده آلترین انتخاب ممکن نبیند! Mate 10 Pro یک دستگاه شگفتانگیز و یک معامله باورنکردنی برای یک گوشی با ارزش است.
“با توجه به شگفتانگیز بودن شارژ باتری در تمام طول روز، طراحی خیرهکننده و عملکرد باورنکردنی، Mate 10 Pro با طراحی شیشهای و فلزی، یک صفحهنمایش نزدیک به صفحهنمایش بدون لبه، یک دوربین برتر و اولین پردازنده AI متمرکز در جهان نقاط قوتی است که میتوان در یک جمله برای آن توصیف کرد. این موارد دستگاه را به یک گوشی بسیار جذاب تبدیل کرده است
https://www.phonearena.com/news/Huawei-Mate-10-Pro-has-some-unique-features_id101113. ”

HUAWEI Mate 10 Pro: دوربین خیرهکننده با تشخیص صحنه خودکار اتوماتیک و قدرت گرفته از هوش مصنوعی
وبسایت Android Headlines، به ویژگیهای دوربین Mate 10 Pro توجه کرده است. این مقاله ویژگیهایی مانند حالت تکرنگ خیرهکننده و تشخیص صحنه اتوماتیک را نشان میدهد که این پرچمدار را از دیگر دستگاههای بازار جدا میکند.
NPU فعالیتهای سنتی ما را “معنیدار” میکند. تشخیص صحنه اتوماتیک به روش هواوی برای شناسایی صحنهها و ترکیب آنها اکنون به AI مجهز شده است تا نه تنها صحنهها را سریعتر و دقیقتر تشخیص میدهد بلکه از صحنههای معمول عکس نیز یاد میگیرد.
در تکمیل صحبتها، “سطح رعایت نکات مهم در طراحی Mate 10 Pro بسیار بالا رفته است و به نباید طراحی ارگونومی و محلهای مناسب قرارگیری دوربین را نادیده بگیریم. آسانتر گرفتن دستگاه در دست و ایجاد احساس و عمق بیشتر به نسبت به نسلهای قبل در این گوشی قدرتمند Huawei تنها یک قطعه از پازل است که این پرچمدار را خیرهکنندهتر میکند.
انتهای پیام ///////

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *