گزارش امروز : عامل بانک ایران زمین، در مراسم افتتاح اولین شعبه دیجیتال این بانک اظهار داشت: مشتری محوری، تجربه مشتری و احساس رضایت از دریافت خدمت، پایه و اساس بانکداری دیجیتال است.
به گزارش خبر نگار ما طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران عامل بانکها، کارشناسان حوزه بانکی، اصحاب رسانه، اعضا هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ایران زمین آئین افتتاح اولین شعبه دیجیتال این بانک در مرکز مگامال تهران برگزار شد.
عبدالمجید پور سعید مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به مفهوم جدیدی که به تازگی به فرهنگ لغات شبکه بانکی با عنوان “بانکداری دیجیتال” اضافه شده است، گفت: بانکداری دیجیتالی به عنوان یک مدل کسب و کار است که بر روی استراتژی، ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی بانکها تاثیر میگذارد.
وی افزود: در بانکداری دیجیتال بانکها در شعب جدید خود علاوه بر استفاده از فناوریهای نوین و تعاملی، نسبت به مهندسی و طراحی مجدد فرآیندها اقدام میکنند.
پورسعید اساس بانکداری دیجیتال را مشتری دانست و افزود: در واقع مشتری محوری، تجربه مشتری و احساس رضایت از دریافت خدمت، پایه و اساس بانکداری دیجیتال است.
مدیرعامل بانک ایران زمین در خصوص طراحی اولین شعبه دیجیتال این بانک گفت: در طراحی این شعبه از هیچ نمونه داخلی و خارجی الگو برداری نشده و در واقع این طرح بصورت منحصر به فرد توسط بانک ایران زمین اجرا و ثبت شده است.
پورسعید در تشریح نحوه سرویس دهی به مشتریان در بانکداری دیجیتال اظهار داشت: در بانکداری دیجیتال براساس فعالیتهایی که مشتری از کانالهای مختلف با بانک انجام میدهد ضمن شخصی سازی خدمات، علایق و نیازهای ضمنی وی نیز پیشبینی و در واقع حدس زده میشود.
وی افزود: شعب دیجیتال تلفیقی از محیط فیزیکی و مجازی برای ایجاد ارزشی ویژه برای مشتریان با ارائه سبدی از محصولات و خدمات گوناگون همراه با تجربهای به یادماندنی است.
مدیرعامل بانک ایران زمین، در پایان سخنان خود ضمن رونمایی از کمپین نامگذاری اولین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین از مخاطبین خواست در نام گذاری اولین شعبه دیجیتال این بانک مشارکت کنند.
مخاطبین برای این منظور میتوانند با ورود به آدرس https://club.izbank.ir/DigitalBranch.aspx در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.
به بهترین پیشنهاد جایزه ای نفیس از طرف بانک ایران زمین اهدا خواهد شد.