گزارش امروز : چهارمین نمایشگاه بین المللی ایمنی، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات صبح امروز با حضور قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران افتتاح شد.

به گزارش خبر نگار ما چهارمین نمایشگاه ایمنی، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات(HSE) برای اولین بار توسط اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ایمنی، کلاه و آتش نشانی با حضور رئیس اتاق اصناف تهران، هئیت مدیره اتحادیه و دهها شرکت داخلی و نمایندگان بزرگ‎ترین شرکت های بین المللی فعال در این حوزه امروز ۱۲دی ۹۷ در سالن شماره۳۱ نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

رئیس اتاق اصناف تهران در این مراسم افتتاحیه طی سخنانی اظهار داشت: نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی در گذشته برگزار می گردید؛ اما امسال برای اولین بار است که اتحادیه با تلاش و همت والای خود مبادرت به برگزاری این نمایشگاه نمود است.

قاسم نوده‎فراهانی افزود: آنگونه که مشهود است تنها در ساعات اولیه افتتاح که هنوز عده معدودی از برپایی این نمایشگاه مطلع هستند با استقبال بی نظیر رو به رو هستیم و این نشان از اهمیت کالاهای به نمایش گذاشته شده از سوی افراد است. هفتاد درصد شرکت‎کنندگان، تولیدکنندگان داخلی و سی درصد تولیدکنندگان خارجی هستند

وی در ادامه گفت: مهمترین رسالت برگزاری نمایشگاه تخصصی- صنفی، نوآوری، خلاقیت و هماهنگی با فن آوری و علم روز محصول به نمایش گذاشته شده است. این درحالی است که برخی تنها نام نمایشگاه را یدک می کشند؛ اما امروز مشاهده کردیم که تنها نام مهم نیست؛ بلکه اصول فنی و تخصص ملاک عمل است.

رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر همکاری اتاق اصناف با اتحادیه ها در رابطه با برگزاری نمایشگاه بیان کرد: اتحادیه ها مشکلات مربوط به برگزاری نمایشگاه را به اتاق اصناف منعکس کنند تا با کارشناسی و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت، ارگانها و نهادهای ذیربط هر چه در توان داریم جهت رفع و رسیدگی به مشکلات انجام دهیم.

در ادامه مراسم افتتاحیه رئیس اتحادیه صنف ایمنی و آتش نشانی نیز در سخنانی بیان داشت: تا کنون چهار نمایشگاه آتش نشانی و ایمنی برگزار شده است؛ اما این اولین بار است که نمایشگاه توسط اتحادیه با حضور بیش از ۵۰ شرکت تولیدکننده و واردکننده برتر و فعال در این حوزه که زیر مجموعه اتحادیه فعال هستند برگزار می شود،.

حسین مصطفی‎زاده خویی در ادامه افزود: از تمامی فعالان، ادارات و سازمانها جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است و تلاش داریم تا محصولات باکیفیت را به متقاضیان معرفی نماییم تا با شناخت کامل محصولات تقلبی را به جای اصلی تهیه نکنند.

وی افزود: در مدت برگزاری نمایشگاه تمامی کارهای اداری اتحادیه از جمله صدور پروانه کس، رسیدگی به شکایات و دیگر امور در همین مکان انجام می شود که در سرعت و روال رسیدگی به امور اتحادیه بسیار موثر است؛ چرا که همزمان با هم می توانیم کارها را انجام دهیم.

مصطفی زاده تاکید کرد: برای افزایش آگاهی و فرهنگ سازی ایمنی فضای کسب و کار ، ضمن برپایی چند کارگاه آموزشی با موضوعات “الزامات قانون کار و حفاظت فنی و ایمنی کارگاه ها” با حضور کارشناسان برگزار می گردد.

شایان ذکر است این نمایشگاه از دوازدهم الی پانزدهم دی ماه ۹۷ در سالن ۳۱ نمایشگاه بین المللی برقرار است.

انتهای پیام /////

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *