گزارش امروز: مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی با تأکید بر لزوم عملکرد جهادی در بخش های مختلف صنعتی افزود: اگر صنعت کشورمان بخواهد به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور ایفای نقش کند، نیاز به کارهای انقلاب و جهادی دارد.

علی اصغر شهبازی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در نشست خبری دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت، اظهار داشت: دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت با حضور و سخنرانی امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به صورت متمرکز کشوری از ۴ تا ۶ اسفند ۹۷ در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

شهبازی ادامه داد: این جشنواره با اهداف ترویج فرهنگ و تفکر ناب بسیجی و ایجاد خودباوری در عرصه فناوری و صنعت، معرفی و الگوسازی شرکت‌های برتر دانش بنیان با تفکر و روحیه بسیجی، ترویج فرهنگ، تحقق نوآوری، معرفی ایده‌های نوآورانه در حوزه توسعه و احیا صنعت و معرفی کانون‌های تخصصی و گروه‌های جهادی برتر در حوزه صنعت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره تصریح کرد: نقش آفرینی در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، راهکارهای پیشرفت و شکوفایی در صنعت، ارائه الگوی جهادی در صنعت، شبکه‌سازی عناصر موثر در صنعت کشور، معرفی اختراعات، نوآوری‌ها و فعالیت‌های موثر در حوزه صنعت و تبیین تحول درونی و اثربخشی بیرونی سازمان بسیج مهندسان صنعتی از جمله محورهای برگزاری این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی با تأکید بر لزوم عملکرد جهادی در بخش های مختلف صنعتی افزود: اگر صنعت کشورمان بخواهد به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور ایفای نقش کند، نیاز به کارهای انقلاب و جهادی دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در دو بخش نمایشگاهی و نشست برگزار می‌شود که بخش نمایشگاهی با حضور شرکت‌های دانش بنیان و مهندسان سرآمد در دستگاه‌های دولتی به بررسی دلایل واردات برخی از کالاها می‌پردازد و در ادامه کادرسازی و نحوه ایجاد یک ساختار علمی در حوزه صنعت بررسی می شود.

شهبازی ادامه داد: تفاهم نامه‌ای با مرکز استعدادهای درخشان آموزش و پرورش امضا کرده ایم تا با استفاده از نخبگان دانش آموز، کادرسازی در آینده صنعت کشور صورت گیرد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی گفت: در حوزه نمایشگاهی از ۲ هزار طرح که از پنج وزارتخانه به این جشنواره رسیده است، ۲۸۰ طرح انتخاب شده، همچنین از ۵۰ طرح نخبگان دانش آموزی ۲۰ طرح مورد تأیید قرار گرفته است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *