گزارش امروز: بانک سامان باهدف بهبود ارائه خدمات خود در بستر همراه بانک، اپلیکیشن موبایلت را جایگزین اپلیکیشن سامانک میکند.
به گزارش سامان رسانه، همزمان با استقبال گسترده مشتریان بانک سامان از اپلیکیشن موبایلت، این بانک برای بهبود کیفیت خدمات خود در بستر همراه بانک و ایجاد تجربهای دلپذیرتر در این حوزه برای مشتریان، اپلیکیشن موبایلت را جایگزین اپلیکیشن قدیمی همراه بانک خود با نام سامانک میکند.
در همین راستا، بانک سامان از ابتدای اسفندماه اپلیکیشن سامانک را غیرفعال خواهد کرد و مشتریانی که قصد استفاده از همراه بانک سامان را دارند، میتوانند اپلیکیشن موبایلت را از استورهای مختلف اندرویدی و iOS دریافت کنند. همچنین امکان دانلود مستقیم اپلیکیشن موبایلت در بستر iOS و اندروید نیز وجود دارد و نسخه وبی این اپلیکیشن نیز عرضه شده است.
لازم به ذکر است که مشتریان برای استفاده از اپلیکیشن موبایلت میتوانند از رمز نت بانک خود استفاده کنند و درصورتیکه هنوز این رمز را دریافت نکردهاند، میتوانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین مشتریان از طریق گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده ام» در بستر نتبانک و موبایلت نیز میتوانند رمز خود را بازیابی کنند.
مشتریان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس بگیرند.
در همین راستا، بانک سامان از ابتدای اسفندماه اپلیکیشن سامانک را غیرفعال خواهد کرد و مشتریانی که قصد استفاده از همراه بانک سامان را دارند، میتوانند اپلیکیشن موبایلت را از استورهای مختلف اندرویدی و iOS دریافت کنند. همچنین امکان دانلود مستقیم اپلیکیشن موبایلت در بستر iOS و اندروید نیز وجود دارد و نسخه وبی این اپلیکیشن نیز عرضه شده است.
لازم به ذکر است که مشتریان برای استفاده از اپلیکیشن موبایلت میتوانند از رمز نت بانک خود استفاده کنند و درصورتیکه هنوز این رمز را دریافت نکردهاند، میتوانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین مشتریان از طریق گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده ام» در بستر نتبانک و موبایلت نیز میتوانند رمز خود را بازیابی کنند.
مشتریان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس بگیرند.