گزارش امروز: در راستای پروژه مشترک بانک سامان و شرکت سامانتل سر شماره پیامکهای بانکی و تبلیغاتی و اطلاع رسانی بانک سامان تغییر کرد.
به گزارش سامان رسانه، با توجه به تغییرات ایجادشده در زیرساختهای ارتباطی بانک سامان، از 19 بهمن ارسال همه پیامکهای بانک سامان به مشتریان از سرشمارههای سری 9999920000 انجام خواهد شد.
بر این اساس، از این پس پیامکهای بانکی و هشداری از سرشماره 9999920000، پیامکهای تبلیغاتی با شماره 9999920001، پیامکهای مربوط به وین کارت با شماره 9999920002 و پیامکهای نظرسنجی با شماره 9999920003 ارسال خواهند شد.
در همین راستا بانک سامان به مشتریان خود توصیه میکند تا این شمارهها را با نام بانک سامان در گوشی خود ذخیره کنند و صرفاً پیام های دریافتی از سر شماره های سری 9999920000 را به عنوان پیامکهای بانک سامان مورد توجه و استفاده قرار دهند.
شایان ذکر است شرکت سامانتل از مجموعه شرکتهای گروه مالی سامان است که برای اولین بار سیم کارتهای رند با پیش شماره 99999 را ارایه کرده است و این همکاری با هدف توسعه خدمات رسانی به مشتریان گروه مالی سامان آغاز شده است.
بر اساس این گزارش مشتریان بانک سامان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا راهنمایی در این خصوص میتوانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس بگیرند.
بر این اساس، از این پس پیامکهای بانکی و هشداری از سرشماره 9999920000، پیامکهای تبلیغاتی با شماره 9999920001، پیامکهای مربوط به وین کارت با شماره 9999920002 و پیامکهای نظرسنجی با شماره 9999920003 ارسال خواهند شد.
در همین راستا بانک سامان به مشتریان خود توصیه میکند تا این شمارهها را با نام بانک سامان در گوشی خود ذخیره کنند و صرفاً پیام های دریافتی از سر شماره های سری 9999920000 را به عنوان پیامکهای بانک سامان مورد توجه و استفاده قرار دهند.
شایان ذکر است شرکت سامانتل از مجموعه شرکتهای گروه مالی سامان است که برای اولین بار سیم کارتهای رند با پیش شماره 99999 را ارایه کرده است و این همکاری با هدف توسعه خدمات رسانی به مشتریان گروه مالی سامان آغاز شده است.
بر اساس این گزارش مشتریان بانک سامان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا راهنمایی در این خصوص میتوانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس بگیرند.