گزارش امروز:  مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین در راستای بهینه سازی فعالیت ها، ارتقا کیفیت ارائه خدمات و کسب رضایت مشتری موفق به کسب گواهی نامه ISO 9001 وISO 10015 در حوزه های سرمایه انسانی و آموزش شده است.

به گزارش روابط عمومی: ISO9001 و ISO10015 نشان از ایجاد و ارتقای کیفیت درمحصولات و خدمات است. کیفیت نیز دقیقاً همان چیزی است که مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین براساس نیاز و سلیقه و حتی بیش ازدرخواست مشتریان به دنبال آن است، توجه به کیفیت موجب به حداقل رسیدن شکایات ها و افزایش میزان رضایت مشتریان می شود. بنابراین وجود سیستم مدیریت کیفیت باعث ایجاد جلب رضایت مشتریان می شود.

مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین نیز با اهتمام به این امر، موفق به دریافت گواهینامه ISO9001در بخش سرمایه انسانی و دریافت گواهینامه ISO10015،دربخش آموزش توسط شرکتAKK( ارزیابان کنترل کیفیت خاورمیانه)شد و توانست نشان دهد، اولویت فعالیت هایشان بر اساس رضایت مشتریان و ذی نفعان از طریق افزایش دائمی کیفیت، کاهش قیمت تمام شده فعالیت ها، کنترل بهتر فرایندها و مستند سازی آنها، افزایش بهره وری و تنوع آموزش های مورد نیاز است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *