گزارش امروز : کسب جایزه سه ستاره تعالی سازمانی توسط بیمه دی کسب شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ شرکت بیمه دی در راستای کیفیت بخشی به خدمات خود پس از تدوین و ارسال اظهارنامه تعالی سازمانی مورد ارزیابی داوران این رویداد قرار گرفت و در نهایت در بین ۵۵ شرکت در سطح تقدیرنامه موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی از هفدهمین همایش ملی تعالی سازمانی شد.
بیمه دی پس از ماه ها تلاش و با انسجام سازمانی توانست مؤلفه های یک سازمان متعالی را در شرکت پیاده سازی کند و با اعتقاد راسخ به این موارد در مسیر تعالی گام برداشته و موفق به کسب نشان سه ستاره شود. این شرکت پیش از این در سال ۹۶ نیز توانست جایزه دو ستاره این رویداد را اخذ نماید و هم اکنون با یک پله صعود جایگاه بالاتری را از آن خود نموده است.
روابط عمومی شرکت بیمه دی این موفقیت را به خانواده بزرگ خانه فیروزه ای دی تبریک می گوید.
انتهای پیام ///