گزارش امروز : «سامانه خدمات غیرحضوری تسهیلات بانک پارسیان” در بستر تلفن همراه، طراحی، پیاده سازی و راه اندازی شده و از طریق اپلیکیشن تاپ (متعلق به هلدینگ داده‌پردازی بانک پارسیان) قابل دسترسی است.

با راه اندازی این سامانه، دریافت مدارک مورد نیاز پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری فراهم شده و متقاضیان می‌توانند مدارک و مستندات مورد نیاز جهت دریافت تسهیلات را از طریق تلفن‌ همراه بارگذاری و برای شعبه ارسال کنند.پس از تایید مستندات بارگذاری شده توسط شعبه مربوطه، متقاضیان فقط یکبارجهت احراز هویت و دریافت تسهیلات به شعبه مراجعه می‌کنند.
این سامانه در فاز نخست به منظور ارائه خدمت به متقاضیان تسهیلات ازدواج اجرا شده و صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان تصمیم دارد در راستای تکمیل سبدمحصولات خود طی فازهای بعدی که در حال پیاده سازی و عملیاتی شدن است، امکان استفاده غیرحضوری از تمام خدمات را در این بستر برای هموطنان عزیز فراهم سازد.
این اقدام بانک پارسیان به منظور سهولت دسترسی مشتریان و متقاضیان به خدمات بانک پارسیان و صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفته است.
انتهای پیام ////

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *