گزارش امروز : نظر به افزایش شیوع ویروس کرونا در برخی استان های کشور و اعمال محدودیت و تعطیلی برخی مراکز پایتخت، بانک ملی ایران بار دیگر از مشتریان و هموطنان ارجمند درخواست دارد به منظور مهار این بیماری، نسبت به بهره مندی از خدمات بانکداری الکترونیک و حضور حداقلی در شعب این بانک توجه ویژه تری داشته باشند.

بنابراعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا علاوه بر توسعه خدمات بانکداری الکترونیک خود، اقدامات دیگری نیز برای کاهش مراجعه مشتریان به شعب انجام داده که در این راستا می توان به تمدید تاریخ انقضای ملی کارت ها به صورت خودکار تا پایان شهریور ماه سال آینده اشاره کرد.

همچنین سقف انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپردازها و کیوسک بانک ملی ایران از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه‌ روز از مبدأ هر کارت به ۶۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

مشتریان بانک ملی ایران همچنین می توانند با بهره مندی از سامانه بام و اپلیکیشن بله بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی دریافت کنند.

همچنین دستگاه های خودگردان، اپلیکیشن ۶۰، نشان پرداخت و دستگاه های VTM نیز از دیگر خدمات بانک ملی ایران برای بی نیازی مشتریان از مراجعه به شعب هستند.

مشتریان با سامانه بام می توانند خدمات دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا»، «بام» سازمانی، پرداخت اقساط، قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی، پرداخت قبوض و… را دریافت کنند.

با همراه بام (بام به روز رسانی شده) نیز امکان انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و… فراهم است.

اپلیکیشن بله امکان کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت تسهیلات، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، امور خیریه و… را برای کاربران خود فراهم کرده است و با نشان پرداخت نیز پرداخت وجه از طریق QR CODE امکان پذیر شده که این قابلیت جایگزینی برای کارت های بانکی است.

مشتریان بانک ملی ایران در اپلیکیشن ۶۰ می توانند خدماتی مانند رمز یکبار مصرف اول و دوم، امکان سفارش و آماده سازی کارت هدیه، کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری و هواپیما و…را دریافت کنند.

بانک ملی ایران با توجه به داغ بودن تب و تاب ورود به بازار بورس، بازویی را هم در اپلیکیشن «بله» طراحی کرده تا مشتریان بتوانند با کمترین محدودیت زمانی و مکانی اقدامات لازم برای ورود به این بازار را انجام دهند.

با بازو (بات) https://ble.ir/boursecode_bot امکان ثبت نام در سجام و احراز هویت غیرحضوری فراهم شده و علاوه بر این، کاربران می توانند سوالات شان درباره سجام و کد بورسی را دریافت کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

لینک کوتاه
https://www.isna.ir/news/99071410316/
برچسب‌ها:
بانک ملی ایرانخدمات بانکداری الکترونیکكرونا

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *