قلمرو خبر : توسعه فضای کسب و کار، صیانت از حقوق بیمه گران و بیمه گذاران، ایجاد فضای امن روانی برای مردم و رشد شاخص های رفاه از مهمترین راهبردهای نهادناظر صنعت بیمه به شمار می رود.
به گزارش گزارشآنلاین از اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور در آیین اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی با اعلام این مطلب افزود: افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور در گرو تقویت زیرساخت های فرهنگی و گسترش ارتباطات است.
رئیس کل بیمه مرکزی از بیمه به عنوان یک صنعت مردمی محور یاد کرد و اظهار داشت: حضور فعال نهادناظر صنعت بیمه، ارکان و همچنین شرکت ها، کارگزاری ها، نمایندگی ها و اینشورتک های بیمه در رویدادهای ملی و بین المللی یک ضرورت آشکار است و باید با جدیت دنبال شود.
مهندس بهزادپور با تاکید بر اهمیت ایجاد فضای امن اقتصادی و امنیت روانی برای فعالان شبکه فروش بیمه از آمادگی نهادناظر برای تحقق این امر خبر داد و افزود: توسعه فضای کسب و کار شبکه فروش علاوه بر ایجاد و رونق کسب و کارهای نوین و افزایش درآمد ناخالص ملی به ظرفیت سازی های تازه در اقتصاد کلان کشور منتهی خواهد شد.
رئیس شورای عالی بیمه، حضور اعضای هیات عامل نهادناظر، نهادهای همکار و سندیکای بیمه گران؛ مدیران عامل، کارکنان و کارشناسان در چهاردهمین نمایشگاه صنعت بیمه را نشانه دغدغه مندی اهالی صنعت بیمه برای شناساندن خدمات و محصولات بیمه ای ارزیابی کرد و گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته در دهه های اخیر هنوز ظرفیت های بسیاری در صنعت بیمه وجود دارد که باید فعال شود تا به ضریب نفوذ پیش بینی شده دست پیدا کنیم.
گفتنی است مهندس مجید بهزادپور با حضور در غرفه بیمه مرکزی و شرکت های بیمه ؛شرکتهای دانش بنیان و فناور، کارگزاریها به گفتگو با شرکت کنندگان و بازدید کنندگان نمایشگاه پرداخت و به پرسش های مطرح شده پاسخ داد .
شایان ذکر است علاوه بر نهاد ناظر و شرکت های بیمه، سندیکای بیمه گران ایران، صندوق تامین خسارت های بدنی و پژوهشکده بیمه در این رویداد فرهنگی_اقتصادی حضور داشتند.