توضیح خبر از سوی بانک آینده

گزارش آنلاین : اخیراً برخی از مشتریان بانک آینده پیامکی گویای واریز مبلغی به حساب خود دریافت کرده بودند که موضوع، ناشی از خطای سیستمی بوده؛ از سوی دست‌اندکاران فنی بانک آینده و شرکت خدمت‌دهنده مرتبط، با بالاترین سرعت و بدون هیچ آسیب و هزینه‌ای برای گیرندگان پیام، پایان یافته است.
بانک آینده همواره در حفظ اعتبار نزد مشتریان عزیز خود، نهایت اهتمام را داشته و آن را در صدر سرمایه‌های خود می‌داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *