توضیح خبر از سوی بانک آینده

  • توسط محسن سبزه پرور
  • ۲ سال پیش
  • ۰
گزارش آنلاین : اخیراً برخی از مشتریان بانک آینده پیامکی گویای واریز مبلغی به حساب خود دریافت کرده بودند که موضوع، ناشی از خطای سیستمی بوده؛ از سوی دست‌اندکاران فنی بانک آینده و شرکت خدمت‌دهنده مرتبط، با بالاترین سرعت و بدون هیچ آسیب و هزینه‌ای برای گیرندگان پیام، پایان یافته است.
بانک آینده همواره در حفظ اعتبار نزد مشتریان عزیز خود، نهایت اهتمام را داشته و آن را در صدر سرمایه‌های خود می‌داند.
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *