گزارش آنلاین : حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر ضرورت استفاده مدیران بیمه ایران از داشبورد های مدیریتی و هوش تجاری ، اظهار داشت: شرکت سهامی بیمه ایران همراستا با دولت سیزدهم و به منظور شفاف سازی فعالیت های خود اقدام به تکمیل و راه‌اندازی داشبوردی مدیریتی نموده است.
بکارگیری این داشبورد ها ،علاوه بر  اصلاح  فرآیند های تجاری، مالی و بیمه گری ، گامی بلند برای شفافیت عملکرد و تسهیل در دسترسی شفاف  نهاد های نظارتی بر اطلاعات وعملکرد بخش های مختلف شرکت شده است.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، شریفی ،  پیچیدگی ها و  تعداد بسیار زیاد داده های  تولیدی را ،  از دلایل اصلی نیاز شرکت برای  استفاده از  داشبورد هوش تجاری برشمرد و گفت : مصمم به تقویت این داشبورد ها در جهت شفاف سازی هر چه بیشتر ، با توجه به آمار و داده های مختلفی که در شرکت تولید می شود ،  هستیم.
وی افزود: داشبورد های مدیریتی به عنوان ابزاری جدید و نوآورانه ، مزیت رقابتی زیادی برای شرکت ایجاد کرده و بطور ویژه و خاصی، موجب چابکی در تصمیم گیری ها و فعالیت های شرکت  شده است.
اعتقاد  دارم ، این داشبورد ها به عنوان یک نیاز ضروری ، ابزار مناسبی  برای   پیگیری ، ردیابی، تجزیه و تحلیل استخراج و ارائه انواع گزارش‌ هادر قالب گرافیکی و تحلیلی هستند به همین جهت باید مورد توجه جدی  و استفاده همه مدیران ارشد شرکت و تصمیم گیران ، قرار گیرد .
وی مزایای دیگر این داشبوردها را تحلیل دقیق و سریع داده ها ، بهبود تصمیم‌گیری ، پویایی و افزایش رقابت‌پذیری عنوان کرد و افزود : داده های حاصل شده از داشبورد های هوش تجاری در زمینه فعالیت های بیمه گری و غیر بیمه گری  به مدیران بیمه ایران ، این امکان را خواهد داد تا  عملکرد شرکت را به صورت زمانبندی شده و در بازده تاریخی مد نظر خود  بنا به نیاز های مورد نظر ، مشاهده کنند و با تحلیل داده های مختلف، موجب بهبود عملکرد شرکت در زمینه های مختلف شوند.
همچنین با توجه به پویایی و به روز رسانی این داشبوردها ، داده‌های جدید همواره در دسترس بوده و این موضوع قدرت رقابت پذیری را افزایش خواهد داد.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران بیان داشت : در حال حاضر ،  تعداد داشبوردهای راه اندازی شده در بیمه ایران به  بیش از 30  داشبورد  و تعداد کاربران آن نیز ، در سراسر کشور به بیش از 900 نفر رسیده است و بصورت عملی  ، این امکان ،  برای هر مدیریت و شعبه فراهم شده که بصورت برخط و لحظه ای  به اطلاعات مورد نیاز خود برای به دست آوردن گزارش عملکرد و بررسی آن دسترسی پیدا کند.
مدیر عامل بیمه ایران در ادامه افزود :  تعداد داشبوردهای تخصصی ایجاد شده برای هر شعبه و استان نیز    17 داشبورد است که بر این اساس در   31 استان و بیش ا ز 200 شعبه ، تعداد سامانه های آماری شعب به عدد    4000  ، رسیده و بطور متوسط  هر کاربر فعال ماهانه 60دقیقه از این داشبوردها  استفاده می کند.
گفتنی است داشبورد آتشسوزی، مسئولیت ، عمر ،  مهندسی، انرژی ،  حوادث حمل کالا، ثالث ، بدنه ، درمان ، روزانه مدیریتی ، تحلیل مالی ، بدهکاران مالی ، بدهکاران ، میز خدمت ، منابع انسانی ، پایش کاربران ، رتبه بندی نمایندگان ، نظارت ، معوق ، اتکایی ، ریکاوری و بهره وری از جمله داشبوردهای موجود بیمه ایران هستند که  که آمار تخصصی هر رشته بیمه را پوشش می دهند  و کاربر هر مدیریت می تواند عملکرد خود را بنا به نیاز و در بازه زمانی مورد نظر و حتی بصورت استانی مشاهده و بررسی نماید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *