• صفحه خانگی
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • مدیرعامل شرکت ملی پست:  استقبال زائران از خدمت پست یافته در اربعین ۱۴۰۱

گزارش آنلاین : دوره آموزشی خادمان اربعین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف آموزش کارکنان برای خدمت‌رسانی بهتر به زائرین اربعین حسینی با حضور معاون وزیر ارتباطات آغاز شد.

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ ظهر روز گذشته، سوم مرداد ۱۴۰۲ دوره آموزشی خادمان وزارت ارتباطات با حضور محمودلیائی؛ مدیرعامل شرکت ملی پست، سعید شریف‌زاده؛ عضو هیئت مدیره و رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست و جمعی از مدیران و خادمان اربعین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن همایش های شهید قندی وزارت ارتباطات آغاز شد.

لیائی در این مراسم با اشاره به نخستین حضور شرکت ملی پست در راهپیمایی اربعین حسینی در سال گذشته گفت: «دوره های آموزشی در نظر گرفته شده به دنبال آسیب شناسی خدمات سال گذشته وزارت ارتباطات در اربعین برنامه ریزی شده است‌.»

معاون وزیر ارتباطات ابراز امیدواری کرد؛ برگزاری این دوره آموزشی برای خادمین وزارت ارتباطات در اربعین حسینی سودمند باشد و بتواند سرلوحه ای برای سایر دستگاه‌هایی که قصد ارائه خدمت به زائرین حسینی را دارند، قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمت پست یافته در اربعین سال گذشته مورد استقبال مقامات عراقی و زائرین حسینی قرار گرفت، بیان کرد: «با توسعه، تنوع و نوآوری در خدمات وزارت ارتباطات به زائرین حسینی در ایام اربعین می توانیم خدمتگزار خوبی برای هموطنان عزیزمان در کشور عراق و در مسیر راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی باشیم.»

دوره آموزشی خادمان اربعین با موضوعات بهداشت و امنیت اربعین، آموزش زبان عربی، رسانه و اطلاعات عمومی از سوم لغایت ۳۱ مرداد۱۴۰۲ در ۸ جلسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام ///

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *