گزارش آنلاین: توسعه روزافزون خدمات الکترونیکی و غیرحضوری با رویکرد گسترش تحولات دیجیتالی ، از اقدامات ارزنده سازمان تامین اجتماعی برای امکان ارائه خدمت در محل کار و زندگی مخاطبان و عدم نیاز به مراجعات حضوری در سالهای اخیر می باشد .
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بر اساس اعلام رئیس مرکز فناوری اطلاعات ، آمار و محاسبات این سازمان ، در راستای توسعه و تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری به ذینفعان ، همزمان با هفته دولت ، نگارش جدید برنامه کاربردی تلفن همراه «تامین من» از تاریخ 07/06/1402 در دو نسخه Android و PWA جهت بهرهبرداری عموم کاربران منتشر خواهد گردید.
بر اساس این گزارش ، با انتشار نگارش مذکور در مجموع 51 خدمت غیرحضوری از طریق برنامه کاربردی فوق در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که اضافه شدن سرویس مشاهده تاییدیههای دریافتی از مراجع پزشکی ، اضافه شدن سرویس مشاهده لیست بازپرداختهای هزینههای درمانی و اضافه شدن امکان پرداخت حق بیمه اختیاری از ویژگی های جدید آن بوده و بهبودهای انجام شده در ورژن جدید شامل اصلاح نمایش نسخه الکترونیک در بخش نمایش نسخ افراد تبعی ، اصلاح مکانیزم پرداخت و جلوگیری از پرداختهای تکراری و اصلاح سرویس تغییر شماره همراه و اصلاح نمایش سابقه بیمه برای برخی از کاربران خواهد بود .
شایان ذکر است توسعه روزافزون خدمات الکترونیکی و غیرحضوری با رویکرد گسترش تحولات دیجیتالی از اقدامات ارزنده سازمان تامین اجتماعی برای امکان ارائه خدمت در محل کار و زندگی مخاطبان و عدم نیاز به مراجعات حضوری بوده است .