گزارش آنلاین : روابط عمومی بانک شهر با صدور اطلاعیه ای ضمن عذر خواهی از مشتریان و شهروندان بابت اختلال در سامانه سانتا این بانک طی روز جاری، تاکید کرد: این مشکل که به دلیل به روزرسانی سامانه های بانکداری متمرکز بوجود آمده بود، در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع شد.
به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین ،متن کامل اطلاعیه روابط عمومی بانک شهر بدین شرح است:پیرو اخبار منتشره مبنی بر اختلال در سامانه پرداخت ساتنا بانک شهر و به جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند در پی بروزرسانی سامانه های بانکداری متمرکز بانک شهر از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات فنی – که طبق برنامه ریزی قبلی در شب گذشته انجام گردید – به دلیل نارسایی عملکرد پیمانکار مذکور، اختلالی مقطعی در خدمات ساتنا صادره از بانک شهر حادث شد که با پیگیری مستمر همکاران پر تلاش فناوری اطلاعات بانک شهر ، مشکل شناسایی و در اسرع وقت مرتفع گردید و از ساعت ۱۳ روز جاری روال ارائه خدمات به حالت عادی بازگشت. بر این اساس ضمن پوزش از شهروندان و مشتریان عزیزی که این اختلال موجب نارضایتی ایشان گردید به اطلاع عموم می رساند تدابیر تکمیلی به جهت جلوگیری از بروز رخدادهای مشابه و استمرار پایداری خدمات بانک شهر اتخاذ گردیده است.