گزارش آنلاین : موسسه اعتباری ملل با راهاندازی نرم افزار «فام» مبتنی بر هوش مصنوعی، نشان داده است که در حوزه بانکداری الکترونیک و دیجیتال، رقابت تنگاتنگ و همپایی را با بانکها آغاز کرده است و در مسیر پیشرفتهای دیجیتالی در نظام بانکی حرکت میکند.
با نگاهی به عملکرد ۱۷سال گذشته موسسه اعتباری ملل در بازارهای مالی و سرمایه، این موسسه توانسته است با تکیه بر اخلاق که راهبرد اصلی این موسسه است، با راه اندازی ۳۴۰ شعبه و جذب هزاران نیروی متخصص در سراسر کشور، خدمات بانکی مناسبی را در اختیار مشتریان، سپردهگذاران و سهامداران خود قرار دهد.
طبق بررسیهای انجام شده موسسه اعتباری ملل در شش ماهه نخست سال جاری در شاخصهای مختلف عملکرد مناسب و روبه رو شدی داشته که با تلاش مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران و سایر کارکنان موسسه در راستای جلب رضایت مشتریان و سهامداران، حاصل شده است.
موسسه اعتباری ملل همچنین در جهت برقراری نظم و انضباط مالی و شفافیت در عملکرد خود، در بازار سرمایه نیز حضور دارد و با انتشار گزارش عملکردهای شفاف همپای بانکها در این مسیر گام برمیدارد.
بنابراین، میتوان گفت که اجرای قانون تجارت و پافشاری بر برقراری نظم و شفافیت مالی ازاولویتهای این موسسه اعتباری است. با توجه به شعار امسال، اولویت دیگر این موسسه کمک به چرخه اقتصادی کشور برای رشد اشتغالزایی، حمایت از تولیدکنندگان و فعال کردن بخشهای تولیدی، اعطای به موقع تسهیلات به بخشهای مولد و زیرساختهای اقتصادی بوده است. همچنین، فروش داراییهای مازاد نیز با هدف بهبود نقدینگی و افزایش توان مالی برای ارایه تسهیلات به مردم در دستور کار قرار دارد.