گزارش آنلاین :بانک ملی ایران در نوزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و بیستمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در دو بخش ارتباطات فرهنگی (تبلیغاتی/انتشاراتی) و ارتباطات الکترونیکی و مجازی به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای، مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها، مقام روابط عمومی برتر را کسب کرد.

گفتنی است، این جشنواره با موضوع مهارت‌های کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی 20 و21 آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین‌الملل در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *