• صفحه خانگی
  • >
  • شهری
  • >
  • بهره‌برداری از ۲ فروشگاه جدید شهروند در مارلیک و اندیشه/توسعه برند شهرونددرسراسر کشور

گزارش آنلاین : امروز در افتتاحیه دو فروشگاه جدید شهروند در مارلیک و اندیشه که با حضور معاونین شهردار تهران و اعضای شورای شهر تهران بر گزار شد مدیر عامل شهروند گفت : امروز با افتتاح دو فروشگاه جدید مجموعه شهروند به ۵۴ شعبه رسید .

به گزارش خبر نگار ما ،همزمان با یکی دیگر از رویدادهای امید و افتخار، آیین افتتاح همزمان ۲ شعبه جدید شهروند در مارلیک و فاز ۳ اندیشه و نیز کلنگ‌زنی پروژه نبرد جنوبی با حضور، لطف‌اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند، احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

توسعه فیزیکی فروشگاه‌ شهر وند به صورت جدی

داوود قربانیان در آیین بهره‌برداری از دو فروشگاه جدید شهروند در مارلیک و اندیشه و همچنین کلنگ‌زنی فروشگاه نبرد جنوبی، گفت: سیاست شهرداری تهران برای توسعه فروشگاه‌ها و ارائه خدمات به شهروندان تهران و ایران در کنار توسعه فروش بوده است. توسعه فیزیکی فروشگاه‌ها نیز به صورت جدی پیگیری شده به شکلی که مجموعه شهروند به 54 فروشگاه رسیده است .

وی اضافه کرد: در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه فروش و سیاست‌گذاری‌های فروش در مجموعه شهروند انجام شده است. همچنین توسعه ناوگان و خدمات با نیروی انسانی موجود محقق شده است. امروز شعبه مارلیک با ۴۲۰۰ مترمربع سطح فروش با مدل مشارکتی کار خود را آغاز می‌کند.

 

وی ادامه داد: شعبه فروشگاه اندیشه نیز با ۱۲۰۰ مترمربع سطح فروش امروز کار خود را آغاز می‌کند. همچنین شعبه نبرد جنوبی به صورت خودمالکیتی توسط مجموعه شهروند کلنگ‌زنی می‌شود تا حداکثر ظرف ۹ ماه آینده ۱۶۰۰ مترمربع سطح فروش به مجموعه شهروند اضافه شود. از ابتدای ابلاغ سیاست‌های شهردار تهران در خصوص توسعه فیزیکی و فروش مجموعه شهروند ۱۰ هزار مترمربع به سطح فروشگاه‌های شهروند اضافه شد و به این ترتیب توسعه ۳۰ درصدی محقق شد.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند تأکید کرد: با توافقات اولیه در منطقه هشت در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه فروشگاه‌های شهروند خواهیم بود. همچنین در دولت‌آباد و توحید با مترو توافقاتی انجام شده و در منطقه چهار خیابان هنگام نیز این توافقات دنبال شده است. از سوی دیگر پایانه جدید شرق نیز که با همت شهردار و حوزه مالی و حمل و نقل شهرداری تهران در حال تکمیل است ۱۷ هزار مترمربع به سطح فروشگاه‌های شهروند اضافه خواهد شد.

قربانیان ادامه داد: ۱۴۳ هزار مترمربع امروز سطح فروش شعب فروشگاه‌های شهروند است که اثرگذاری و نقش موثری در تنظیم بازار دارند و با همکاری با دولت به عنوان بازوی دولت ارائه کننده خدمات به شهروندان هستند.

 

عرضه بیش از ۳۰ تا ۵۰ تن گوشت تنظیم بازار از سوی  فروشگاه  شهروند 

به گزارش خبر نگار ما در ادامه این مراسم رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهروند در تثبیت قیمت‌ها راهگشا بوده است، گفت: این فروشگاه با عرضه بیش از ۳۰ تا ۵۰ تن گوشت تنظیم بازار توانسته به اقتصاد خانوار کمک کند.

مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در این نشست اظهار کرد: انصافا در این دوره از مدیریت شهری این میزان از افتتاح ها، قابل توجه بوده است و انتظار داریم تا پایان این دوره مدیریت شهری حداقل شاهد رشد ۵۰ درصدی افزایش فروشگاه ها باشیم.

وی با بیان اینکه شهروند صدهاتن کالای تنظیم بازار عرضه کرده که در تثبیت قیمت ها راهگشا بوده است، افزود: این فروشگاه با عرضه بیش از ۳۰ تا ۵۰ تن گوشت تنظیم بازار توانسته به مردم کمک کند.

پیرهادی ادامه داد: فروش آنلاین از سه شعبه به ۲۵ شعبه افزایش پیدا کرده که یک اتفاق مثبت است و امیداورم در پایان این دوره مدیریت شهری همه فروشگاه‌های شهروند با فروش آنلاین خدمات دهی کنند که در کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا موثر است.

 فروشگاه شهروند علاقه به مشارکت با شهروندان دارد

پبرهادی با تاکید بر اینکه فروشگاه شهروند به صورت اقساط به کارمندان شهرداری تهران خدمت رسانی کند، تصریح کرد: با توجه به تجربه ای که این شرکت دارد، شهروند می‌تواند به عنوان الگوی موفق در شهرها و استان های دیگر فعالیت کند. البته فروشگاه شهروند علاقه به مشارکت با شهروندان دارد و این کار شروع شده است. تعدادی از فروشگاه‌های شهروند با مشارکت شهروندان افتتاح شده یا درحال افتتاح است که این یک اتفاق خوب در مجموعه شهرداری تهران می‌تواند باشد.

ما بنا داریم این برند را در تهران و سایر شهرستان‌ها و استان‌ها توسعه بدهیم

لطف‌الله فرزونده در ادامه این مراسم گفت:  ارائه کالای متنوع در مجموعه شهروند با قیمت و باکیفیت مناسب از راهبردهای تعیین شده برای مجموعه شهروند است و به همین جهت ما شاهد توسعه کمی و کیفی در مجموعه شهروند هستیم.

فروزنده با اشاره به اینکه مجموعه شهروند از یک مجموعه زیان‌ده خارج شده و به سمت سوددهی رفته است تصریح کرد: یکی از راهبردهای مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری تهران، استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت آنها است و شهروندان می‌توانند در این حوزه شهرداری را همراهی کنند.

وی گفت: اجرای طرح من شهردارم یکی از طرح‌های موفق مجموعه مدیریت شهری است که تعداد قابل توجهی در این طرح شرکت کردند و بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌ها با اعلام نظر از سوی شهروندان عملیاتی و اجرایی شده است و این فرآیند همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به برند شرکت شهروند ادامه داد: ما بنا داریم این برند را در تهران و سایر شهرستان‌ها و استان‌ها توسعه بدهیم و این کار آغاز شده است و ان‌شاءالله این فرایند ادامه‌دار خواهد بود.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *