گزارش آنلاین : مدیرعامل بانک سینا گفت: این بانک در استراتژی‌های خود با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند، به دنبال افزایش مطلوبیت مشتریان از خدمات دریافتی و کاهش نرخ ارائه خدمات به آن‌هاست.
به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در اولین هم‌اندیشی سراسری معاونت مالی که با حضور کارکنان معاونت مالی و رؤسای دوایر مالی مناطق برگزار شد، با تأکید بر اهمیت حوزه مالی، از همکاران شاغل در این بخش خواست، در راستای ارتقای شاخص‌های مالی بانک، رفع ناترازی و نیز بهسازی امور این حوزه اهتمام ویژه و تلاش مضاعفی داشته باشند.

فتحعلی اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار این بانک را در سال نخست، مثبت و ثمربخش توصیف کرد و افزود: آمار و شاخص‌های عملکردی در سال جاری نشان می‌دهد که با اجرای این طرح 33 درصد رشد منابع و 144 درصد رشد سود نسبت به مدت مشابه در سال قبل را رقم زده‌ایم.

مدیرعامل بانک سینا با اشاره بر تمرکز بیشتر همکاران بر انضباط مالی و جذب بهینه منابع با کمترین نرخ، خاطر نشان کرد: با تلاش و همت کلیه همکاران در همه بخش‌های بانک و بهره‌گیری از ابزارهای لازم، باید گام‌های محکم‌تری برداریم تا اتفاقات مهم و مطلوب‌تری را در بانک رقم بزنیم.

فتحعلی در ادامه با تأکید بر مدیریت دارایی‌ها تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های هدفمند و تدابیر اتخاذ شده، بانک سینا این ظرفیت را دارد تا با نگاهی تحول‌گرا، خدمات ارزان‌تری را به مشتریان ارائه کند.

وی ضمن اشاره به کلیات راهبرد‌های بانک در سال آینده، تأکید کرد: برای تقویت و ارتقای جایگاه بانک در نظام بانکی، باید بتوانیم زیرساخت‌های مناسب با رویکرد ارتقای رضایتمندی مشتریان و افزایش سهم بازار بانک را ایجاد کنیم و در این راستا، ضرورت دارد با توسعه بانکداری پلتفرمی، همراه با فناوری‌های روز صنعت بانکداری حرکت کنیم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *