گزارش آنلاین : با هدف ارتقاء توسعه و ترویج دانش مدیریت و توسعه سبز و تعامل با پژوهشگران و متخصصین حوزه برند در راستای تبادل تجارت پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های برندسازی و تبیین نقش فناوری و تکنولوژی های سبز، سومین کنفرانس بین المللی برند سبز در تهران برگزار می شود.

به گزارش ، خبر نگار ما اهداف این کنفراس راهبردهای توسعه دانش برند سبز در عرصه بین المللی با توجه به اکوسیستم برندسازی بر روندهای آینده، نقش برندسازی در حمایت از تولید ملی و سرمایه ایران به جهت تقویت و توسعه برندهای ملی و راهکارهای خلق، پایداری و ارتقاء برند سبز با رویکرد انطباق با معیارهای بین المللی و هویت سازی برند سبز و نقش آن در توسعه جایگاه برند معتبر و بین المللی و راهبردهای حقوقی و مالکیت معنوی در توسعه برندها می باشد و اقتصاد چرخشی و حفظ محیط زیست و شناسایی و ارزش گذاری سنجش مادی و معنوی برند در حوزه محیط زیست از دیگر محورهای این کنفرانس می باشد.

کنفرانس بین المللی برند سبز در روز شنبه 12 اسفندماه 1402 در سالن همایش ایران زمین شهرداری تهران برگزار می گردد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *