گزارش آنلاین : نشریه مرداد و شهریور 1403 ارتباط ایران زمین منتشر شد.

سرمقاله: با طرح های خلاقانه به استقبال مشتریان می رویم

طرح ها و خدمات جدید و متنوع بانک ایران زمین، موضوع پراهمیتی است که در اختیار مشتریان حقیقی و حقوقی این نهاد مالی قرار می گیرد. این خواست و اراده مدیران در کنار حمایت های همه جانبه مشتریان گرامی است که می تواند به مثابه دو عامل اصلی و پیشران، این مجموعه مالی را به سمت موفقیت های هرچه بیشتر هدایت کند. خوشبختانه طرح های متنوع بانک به گونه ای طراحی شده اند که می تواند رابطه های پویا و برنده-برنده را برای بانک و مشتری رقم بزند که این خود توفیق بزرگی برای متولیان امر است.

امضا قرارداد اپلیکیشن جهش خدمتی نوین از بانک ایران زمین برای جامعه جهاد دانشگاهی
طرح تسهیلاتی تدبیر ویژه مشتریان حقوقی
پادکست بانکست؛ برنامه ای جذاب در حوزه مسائل فناوری و بانکداری دیجیتال
کارت تنخواه بانک ایران زمین، خدمتی برای تسهیل امور تنخواه داری مشتریان حقوقی
گزارش اخبار استان ها، بانک های جهانی، دانستنی، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.
برای دریافت نشریه ارتباط ایران زمین اینجا کhttps://ertebat.bancast.ir/content/1947/slides/1لیک کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *