گزارش آنلاین : در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه که با حضور مدیرعامل و رئیس هیات‌ مدیره شرکت سهامی بیمه ایران، دکتر علی جباری، دکتر رشیدی مشاور و مدیر کل روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، دکتر گودرزی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی در شرکت سهامی بیمه ایران برگزار شد؛ بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در تحقق اهداف کلان صنعت بیمه به‌ویژه در حوزه تعامل و شکل‌دهی ارتباطات سازنده تأکید شد.

به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین ، از روابط عمومی بیمه ایران در این نشست، دکتر جباری با اشاره به نقش حیاتی ارتباطات در فرایند مدیریت گفت: هر سازمانی برای دست‌یابی به اهدافش، نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه روابط عمومی است. روابط عمومی باید چهره واقعی سازمان را بدون هرگونه اغراق یا تحریف به مخاطبان نشان دهد و اگر حالتی کاذب در ارائه اطلاعات ایجاد شود، اعتماد عمومی خدشه‌دار و مسیر حرکت سازمان مختل خواهد شد.
دکتر جباری با تأکید بر اینکه بدون حلقه ارتباطی منسجم نمی‌توان به نتایج مطلوب رسید، خاطرنشان کرد: ارتباطات سازنده با محیط پیرامونی و مشتریان، عنصر اصلی در موفقیت کسب‌وکار است و اگر این تعامل عمیق و هوشمندانه نباشد، فعالیت‌ها و خدمات بیمه‌ای به‌درستی به اطلاع مردم نخواهد رسید.
مدیرعامل بیمه ایران ضمن اشاره به عدم انسجام در صنعت بیمه اظهار داشت: ما با دریافت انتقادات و بررسی شکایات از طریق بازدید‌های سرزده به شعب مختلف، توانسته‌ایم بخش‌هایی از فرایند‌ها را اصلاح کنیم، اما همچنان به یکپارچگی همه‌جانبه در این صنعت نیازمندیم؛ چراکه چهره و عملکرد حقیقی صنعت بیمه باید صیانت شود. این امر با راهبری آقای رشیدی و تعامل موثر میان بخش‌های مختلف، قابل دست‌یابی است.
وی افزود: امروز هر سازمانی که مبتنی بر دانش و هوشمندی حرکت کند، موفق خواهد بود و روابط عمومی باید با خلاقیت و بهره‌گیری از تمامی ابزار‌های اطلاع‌رسانی، دستاورد‌های صنعت بیمه را نمایان سازد. وقتی روزانه میلیارد‌ها تومان خدمات به مردم ارائه می‌شود، روابط عمومی موظف است این خدمات را به‌درستی اطلاع‌رسانی کند تا همگان از اهمیت آن آگاه شوند.
مدیر عامل بیمه ایران در پایان با تأکید بر لزوم حمایت از پیشکسوتان صنعت بیمه، آنان را سرمایه‌های ارزشمند ملی دانست و گفت: دولتی که روی کار آمده قصد خدمت دارد و ما باید همگی در جهت تقویت و هم‌افزایی بیشتر گام برداریم تا بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، اهداف کلان و راهبردی خود را در صنعت بیمه محقق سازیم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *