گزارش آنلاین : مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: تقدیر و تشکر شهروندان از عملکرد برخی از میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران از طریق سامانه ارتباط مردمی 111 مایه مباهات ما است.
به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، مهدی بختیاری زاده در حاشیه جلسه پاسخگویی به تماس های شهروندان در سامانه ۱۱۱ – سامانه ارتباط مردمی با دولت که با حضور سعید طباخی معاون اداری و مالی، محمدرضا اسمعیلی پور معاون توسعه و عمران، کیومرث غروقی مدیر بهرهبرداری و بهداشت، داوود داداشی معاون هماهنگی و برنامهریزی سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران برگزار شد،گفت: طبق اطلاعرسانیای که در تمامی میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران انجام شده بود، امروز پاسخگوی انتقادها، پیشنهادات و تشکر و قردانی، شهروندان و بهرهبرداران غرف بودیم.
وی افزود: عمده تشکرها از رفتار کارکنان و کارگران برخی از میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران بود که از سوی شهروندان انجام شد.مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ادامه داد: در مجموع ما بر اساس نظرات شهروندان نقاط قوت عملکرد سازمان را در تمامی میادین و بازارهای میوه و ترهبار تقویت و نقاط ضعف این مجموعه را برطرف میکنیم.انتهای پیام/