گزارش آنلاین : قائم‌ مقام بانک سینا رقابت در عرصه بانکداری دیجیتال را متاثر از مشتری محوری و بازاریابی هوشمندانه دانست و گفت: صنعت بانکداری به دلیل تقاضای مشتریان برای محصولات جدید و متنوع دچار تحولات قابل‌ توجهی شده است و بازاریابی هوشمندانه مسیر موفقیت در عرصه دیجیتال را تسهیل می‌کند.

به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین از از روابط‌ عمومی بانک سینا، چنگیز مروج در همایش معاونت بانکداری با تبیین استراتژی‌های بانک در نظام بازاریابی با بیان اینکه بانک به کارکنان توانا نیازمند است، تصریح کرد: مهمترین خصلت اولیه کارکنان توانا این است که یاددهنده و یادگیرنده خوبی باشند تا در مسیر دیجیتالی شدن با تکیه بر توان و دانش خود دیگر کارکنان را همراهی کنند.
قائم‌ مقام بانک سینا تصریح کرد: تغییر شیوه مدیریت از محصول محوری به مشتری محوری، مدیریت بهینه سبد مشتریان، تمرکز بر طراحی محصولات با در نظر گرفتن نیاز‌های متفاوت گروه‌های مشتریان از عوامل مهم و حائز اهمیت این مسیر است.
مروج در بخشی دیگر از سخنانش بازاریابی را بر سه رکن مهم بازارشناسی، بازارسازی و بازارداری تقسیم کرد و گفت: بازارشناسی مبتنی بر شناخت رقبا و مشتریان و نیاز‌های آنان، بازارسازی مبتنی بر خلق و نفوذ در به دست آوردن سهم از بازار و بازارداری که مربوط به حفظ و نگهداشت مشتریان و سهم از بازار است.
قائم‌ مقام بانک سینا بازاریابی زنجیره‌ای را برای بانک سودآور دانست و خاطرنشان ساخت: بازاریابی زنجیره‌ای به تلاش کارکنان در نگهداشت و وفادارسازی مشتریان برمی‌گردد و اینکه نیاز مشتری را به درستی درک کنیم و در بازار رقابتی امروز، متناسب با آن خدمت و محصول طراحی کنیم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *