گزارش آنلاین : در مراسم اختتامیه نخستین دوره جشنواره ملی معیار که به‌منظور تجلیل از برندهای توانمند ملی در حوزه‌های نوآوری، مسئولیت اجتماعی، کارآفرینی و مشتری مداری برگزار شد، بانک ملی ایران موفق به کسب جایزه مشتری مداری شد.

به گزارش  خبر نگار گزارش آنلاین از روابط عمومی بانک ملی ایران، این افتخار بزرگ به‌دلیل عملکرد برجسته این بانک در زمینه توجه ویژه به نیازهای مشتریان و تلاش برای ارائه خدمات مالی نوآورانه و کارآمد در شرایط دشوار اقتصادی به این بانک تعلق گرفت.

جشنواره ملی معیار که بهمن‌ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، با حضور مدیران بخش دولتی و خصوصی، نمایندگان مجلس و صاحب‌نظران اقتصادی از سراسر کشور، به شناسایی و تقدیر از برندهای توانمند در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی پرداخت.

این جشنواره فرصت مناسبی بود برای معرفی سازمان‌ها و کسب‌وکارهایی که با ارائه خدمات با کیفیت و نوآوری در رویکردهای اقتصادی و اجتماعی در راستای توسعه و پیشرفت کشور گام برداشته‌اند.

بانک ملی ایران که با یک قرن سابقه درخشان در صنعت بانکداری کشور، همواره به‌عنوان پیشرو در عرصه مشتری مداری شناخته شده، در این رویداد به‌خاطر ارائه خدمات مالی نوآورانه و تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی، مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *