گزارش آنلاین: مدیر عامل بانک دی در نشست هیاتعامل، جمعی از مدیران ستادی، روسای شعب و بازاریابی این بانک، بر ضرورت تغییر رویکرد و حضور قویتر بانک در جذب مشتریان و گسترش سهم بازار تأکید کرد.
به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین از روابط عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی با اشاره به کاهش محسوس اضافه برداشت بانک دی از بانک مرکزی و رشد قابل توجه منابع ارزان قیمت این بانک در ماه گذشته، تأکید کرد: “برای استمرار این روند مثبت و افزایش سهم بازار، باید رویکرد شعب به طور اساسی تغییر کند. شعب باید توانایی شناسایی دقیق نیازهای مشتریان و رقبا را داشته باشند تا بتوانند به بهترین شکل به این نیازها پاسخ دهند. ”
وی افزود: “همکاران در شعب میبایست بدون وقفه و به صورت روزانه برای افزایش درآمدهای کارمزدی، جذب منابع ارزان قیمت و مشتریان جدید برنامهریزی کنند. این اقدام نه تنها به کاهش ریسکهای موجود کمک خواهد کرد، بلکه موجب حذف کامل اضافه برداشت از بانک مرکزی خواهد شد.”
دکتر کریمی همچنین بر لزوم بازاریابی هوشمندانه و متناسب با نیازهای واقعی مشتریان تأکید کرد و گفت: “نگهداشت مشتریان نباید با روشهای غیرقانونی و ارائه نرخهای غیرمجاز صورت گیرد و کلیه فعالیتهای بانک میبایست در چهارچوب قانون صورت پذیرد. ما باید با شناخت دقیق نیازهای مشتری و ارائه خدمات با کیفیت و متناسب، ارتباطی پایدار و ارزشمند با آنها برقرار کنیم. ”
مدیرعامل بانک دی در پایان، با تاکید بر جذب منابع ارزان قیمت به جذب مشتریان خرد و کلان به ویژه شرکتهای بزرگ نفتی، پتروشیمی و داروسازی و … اشاره کرد و افزود: “ارائه خدمات ارزی به این شرکتها در راستای تقویت اقتصاد کشور و افزایش منابع بانک باید با حجم گسترده صورت پذیرد و بانک دی میبایست در این زمینه نقش محوری ایفا کند”