رسیدگی به ۳۶۳ پیام شهروندی منطقه یک در بهمن ماه

  • توسط محسن سبزه پرور
  • ۳ دقیقه پیش
  • ۰

گزارش آنلاین : مدیر سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری منطقه یک اعلام کرد که در ماه بهمن، ۳۶۳ مورد پیام فوریتی و خطرساز از شهروندان دریافت و رسیدگی شده است.

به گزارش  خبر نگار ما از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علی لطفی گفت: در راستای ماموریت‌های ذاتی سامانه ۱۳۷ پلاس و به منظور پاسخ به درخواست‌های شهروندان ، تعداد ۳۶۳ مورد پیام فوریتی و خطرساز با موضوعات مختلف در ماه بهمن رسیدگی شد.

او گفت: موضوعات این درخواست‌ها شامل حذف زوائد فیزیکی با ۷۴ مورد، نصب زیر مخزن با ۵۶ مورد، لکه گیری ۵۶ مورد و مرمت سنگ فرش پیاده‌رو با ۵۴ مورد بود. این موارد توسط اکیپ‌های اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس در نواحی ده‌گانه بررسی و اقدامات لازم انجام گرفت.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *