گزارش آنلاین : مدیر سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری منطقه یک اعلام کرد که در ماه بهمن، ۳۶۳ مورد پیام فوریتی و خطرساز از شهروندان دریافت و رسیدگی شده است.
به گزارش خبر نگار ما از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علی لطفی گفت: در راستای ماموریتهای ذاتی سامانه ۱۳۷ پلاس و به منظور پاسخ به درخواستهای شهروندان ، تعداد ۳۶۳ مورد پیام فوریتی و خطرساز با موضوعات مختلف در ماه بهمن رسیدگی شد.
او گفت: موضوعات این درخواستها شامل حذف زوائد فیزیکی با ۷۴ مورد، نصب زیر مخزن با ۵۶ مورد، لکه گیری ۵۶ مورد و مرمت سنگ فرش پیادهرو با ۵۴ مورد بود. این موارد توسط اکیپهای اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس در نواحی دهگانه بررسی و اقدامات لازم انجام گرفت.