• صفحه خانگی
  • >
  • شهری
  • >
  • تره‌بار شهرداری تهران ⬅️آمادگی تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران برای استقبال از بهار

گزارش آنلاین : مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از آمادگی تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران برای استقبال از بهار و توزیع میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری‌زاده در جلسه هماهنگی طرح استقبال از بهار که با حضور جبلی قاضی تعزیرات، محمد سراب‌نشین معاون بهره‎برداری و بهداشت، محمدرضا اسمعیلی پور معاون طرح، توسعه و امور فنی، سعید سالاری معاون بازرگانی، سعید طباخی معاون مالی، امیر موسوی مدیر میدان مرکزی و اداری و تمامی مدیران میادین 22گانه برگزار شد؛ از آمادگی تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار برای استقبال از بهار و توزیع میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار خبر داد.

وی با اشاره به بخشنامه‌های متعددی که در رابطه با آمادگی تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار برای عرضه اقلام مصرفی ماه مبارک رمضان و شب عید ابلاغ شده است، افزود: مهمترین مساله‌ای که باید مورد توجه مدیران میادین و روسای بازارهای میوه و تره‌بار قرار گیرد؛ عرضه مناسب محصولات به وفور و با کیفیت بالا، توجیه کامل بهره‌برداران از نظر تامین محصولات کمی و کیفی و عوامل فعال در غرف جهت خدمات رسانی به مشتریان و شهروندان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: در این ایام کارکنان میادین و بازارهای میوه و تره‌بار باید توجه ویژه‌ای به تکریم ارباب رجوع داشته باشند کما اینکه خط قرمز فعالیت در سازمان مدیریت میادین و زیر مجموعه‌های آن احترام به مشتری و تکریم ارباب رجوع است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به استقبال شهروندان در ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال از میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران بیان کرد: تامین وسایل مورد نیاز در غرف مانند ترازوی اضافی، کیسه های مصرفی، تهیه ماسک و لباس مناسب برای کارکنان داخل غرفه و … باید مد نظر قرار گیرد.
بختیاری‌زاده یادآور شد: روان‌سازی ترددها، استفاده بهینه از فضای پارکنیک و کنترل ورودی و خروجی‌ها نیز از دیگر موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه باید به صورت روزانه مستند‌سازی محصولات تنظیم بازاری و سازمانی انجام شود؛ تاکید کرد: همچنین کنترل‌های بهداشتی اعم از بهداشت فردی و محیطی، صدور و یا تمدید کارت بهداشت کارگران نیز باید به آن توجه بیشتری شود.
انتهای پیام/

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *