گزارش آنلاین : صنعت بیمه کشور با هدف کمک مؤثر به کاهش تلفات و سوانح ناشی از تصادفات جاده‌ای به خصوص در سفر‌های نوروزی، به پویش نه به تصادف پیوست.

به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین روابط عمومی و امور بین الملل، در این پویش ملی، بیمه مرکزی و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی با همکاری هم کمپین اطلاع‌رسانی _ تبلیغاتی را در چهار حوزه “افکارسنجی و پژوهش با موضوع اثرات اجتماعی _ اقتصادی تصادفات بر جامعه”، “تبلیغات در شبکه‌های استانی صداوسیما”، “اکران آگهی در بیلبورد‌های جاده‌ای سراسر کشور” و “اطلاع‌رسانی در فضا‌های مجازی” عملیاتی می‌کنند.

بدیهی است که شرکت‌های بیمه‌ای نیز، برنامه‌های خبری و تبلیغاتی متنوعی را برای کاهش میزان تصادفات و تلفات در راستای اجرای وظایف و مأموریت‌های خود و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی اجرا و عملیاتی خواهند کرد.

در این مسیر از رسانه‌های سراسر کشور اعم از رسانه‌های فراگیر و تخصصی انتظار می‌رود که با تهیه، تولید، انتشار و انعکاس مطالب مرتبط بیمه به این پویش بپیوندند.

پویش ملی «نه به تصادف» برای آگاهی‌بخشی جامعه به‌منظور کاهش تصادفات جاده‌ای و سوانح رانندگی برای ارتقای امنیت سلامت مسافران و گردشگران نوروزی در کشور راه‌اندازی شده است و اکثر ادارات و سازمان‌ها و نهاد‌ها و اصحاب رسانه با این پویش همراه شده‌اند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *