گوش شنوای بانک مسکن برای مشتریان

  • توسط محسن سبزه پرور
  • ۷ ساعت پیش
  • ۰

گزارش آنلاین : سرپرست مدیریت امور روابط عمومی گفت: کارشناسان مرکز مشاوره بانک مسکن با رویکردی مسئولانه و مشتری‌ محور، طی سال ۱۴۰۳ به حدود ۱۰۰ هزار سوال و درخواست مردمی پاسخ دادند و بار دیگر تعهد این بانک به شفافیت و رضایت مشتریان را به نمایش گذاشتند.

به گزارش  خبر نگار گزارش آنلاین از بانک مسکن؛ محمد حسن ترابی سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن افزود: مرکز مشاوره این بانک با هدف صیانت از حقوق شهروندی، ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش دسترسی عمومی به اطلاعات، همه روزه پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های مشتریان بوده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان این مرکز در تعامل مستقیم با مردم، پاسخگویی دقیق، تخصصی و قابل اتکا را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند؛ گفت: بر اساس آمار، در طول سال گذشته، ۵۶ هزار و ۵۴۹ تماس تلفنی از سوی مشتریان با مرکز مشاوره بانک مسکن برقرار شد.

ترابی گفت: روابط عمومی بانک مسکن همچنین موفق شد به ۴۰ هزار و ۲۹۸ پیغام صوتی پاسخ دهد؛ آماری که نسبت به سال ۱۴۰۲، حدود ۳۰ درصد رشد داشته و نشان از افزایش اعتماد عمومی و کارآمدی بیشتر مرکز مشاوره بانک دارد.

وی اشاره کرد: علاوه بر این، ۳ هزار و ۵۸ رایانامه نیز از سوی مشتریان دریافت و به صورت کارشناسی پاسخ داده شد.

سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن اعلام داشت: پاسخگویی به پیام‌های سامانه مشکلات مردمی وزارت راه و شهرسازی و سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات نیز از دیگر اقدامات این مرکز در سال ۱۴۰۳ به شمار می‌آید.

ترابی اظهار داشت: سوالات و دغدغه‌های مطرح شده از سوی مشتریان، طیف وسیعی از موضوعات را از شرایط دریافت تسهیلات مسکن، خرید و جعاله تا تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، همچنین طرح‌های نوآورانه بانک نظیر «ثمر»، «توان» و … شامل می‌شد؛ این تنوع، نشان دهنده نیاز روزافزون به مشاوره دقیق در حوزه مالی و بانکی و نیز اعتماد بالای مردم به کارشناسان بانک مسکن است.

سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در بخشی از سخنان خود از ارتقا و توسعه زیرساخت‌ها و به‌روزرسانی نرم‌افزار‌های مرکز مشاوره این بانک خبر داد.

ترابی با اشاره به استفاده از فناوری‌های نوین در این مرکز، اظهار داشت: بهره‌گیری از فناوری‌های روز، در کنار دانش و تجربه کارشناسان خبره بانک مسکن، زمینه پاسخگویی سریع‌تر، دقیق‌تر و مؤثرتر به نیاز‌های اطلاعاتی هموطنان را فراهم خواهد کرد.

وی تاکید کرد: بانک مسکن با تقویت بستر‌های ارتباطی و استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه پاسخگویی، در مسیر ارتقاء تجربه مشتری گام برداشته و نشان داده است که در کنار خدمات مالی، شنیدن صدای مشتریان و پاسخ به نیاز‌های آنان نیز بخشی جدانشدنی از ماموریت‌های حرفه‌ای این بانک است.

گفتنی است، شهروندان تهرانی می‌توانند جهت برقراری ارتباط با مرکز مشاوره بانک مسکن، با شماره تلفن ۱۸۳۰ و یا ۶۱۰۸۸ و هموطنان ساکن در سایر شهر‌ها با شماره ۶۱۰۸۸-۰۲۱ تماس حاصل کنند. همچنین پاسخگویی آنلاین مرکز ارتباطات مردمی بانک مسکن به سوالات در لینک https://bank-maskan.ir/call-center قابل دسترسی است.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *