گزارش آنلاین : دکتر محمود شایان مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور در مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان این بانک، ضمن دیدار و گفت‌ و‌ گو با کارکنان این حوزه، بر جایگاه راهبردی روابط عمومی در تحقق اهداف سازمانی و ارتقای ارتباط با ذی‌نفعان تأکید کرد.

به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر شایان در این دیدار، با تبریک این روز، حوزه مربوطه را “چراغ روشن سازمان” توصیف کرد و اظهار داشت: روابط عمومی می‌تواند مسیر‌های پیش روی سازمان را برای تصمیم‌گیری‌های کلان مدیریتی روشن سازد و با هدایت جریان اطلاعات و ارتباطات اثربخش، نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشبرد اهداف کلان ایفا کند.

وی با اشاره به اهمیت زمان‌مندی در اطلاع‌رسانی، تصریح کرد: خبر، ماهیتی لحظه‌ای دارد و زمانی تأثیرگذار خواهد بود که با سرعت، دقت و اثربخشی منتشر شود. شکار لحظه‌ها و انتقال پیام به‌موقع به مخاطبان، یکی از وظایف محوری روابط عمومی در دنیای ارتباطات امروز است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن همچنین با اشاره به طرح «نوبان» به‌عنوان یکی از اقدامات نوآورانه بانک، بر لزوم انجام نظرسنجی‌های منظم از مشتریان و دریافت بازخورد‌های آنان جهت ارتقای کیفیت خدمات تأکید کرد و افزود: روابط عمومی باید در فرآیند‌های توسعه‌ای حضور فعال و مستمر داشته باشد و از طریق تعامل سازنده با مشتریان، نقش مؤثری در تبیین دستاورد‌ها و بهبود مستمر خدمات ایفا نماید.

دکتر شایان با تأکید بر رویکرد امیدآفرینی در انتشار اخبار، خاطرنشان ساخت: در شرایط کنونی کشور که متأثر از فشار‌های اقتصادی و تحریم‌های بین‌المللی است، روابط عمومی باید در انتقال واقع‌بینانه دستاورد‌ها و انعکاس نقاط قوت سازمان، نقش‌آفرین باشد و از دامن‌زدن به ناامیدی و بی‌اعتمادی پرهیز کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: خدمات ارائه‌شده از سوی بانک نباید به‌عنوان اقدامات عادی و روزمره تلقی شود، چراکه هر یک از این خدمات می‌تواند تأثیر بسزایی در تسهیل امور فعالان اقتصادی، مشتریان و به‌ویژه بخش تولید کشور داشته باشد. از این‌رو، ضرورت دارد روابط عمومی در معرفی این اقدامات اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به موفقیت اخیر بانک در صدور نخستین برات الکترونیکی زنجیره تولید کشور با همکاری بورس کالای ایران، از این اقدام به‌عنوان گامی مهم و هوشمند در تأمین سرمایه در گردش صنایع و توسعه ابزار‌های نوین مالی یاد کرد.

وی در ادامه با بیان این که هم‌افزایی و همکاری میان روابط عمومی و سایر بخش‌های بانک، ضرورتی انکارناپذیر در مسیر تحقق اهداف بانک و ایفای نقش توسعه‌ای آن در اقتصاد ملی است، بر لزوم ارتباط نزدیک این مدیریت با سایر بخش‌های بانک تأکید کرد.

دکتر شایان در پایان با تقدیر از تلاش‌های کارکنان پرتلاش روابط عمومی، با وجود محدودیت در تعداد نیرو‌های این بخش، اظهار داشت: کیفیت و تأثیرگذاری اقدامات این حوزه در ماه‌های اخیر ارتقاء چشم‌گیری داشته است و انتظار می‌رود این مسیر با انگیزه مضاعف ادامه یابد.

قابل ذکر است کارکنان این مدیریت در فضائی صمیمانه به بیان مباحث کاری خود با مدیرعامل پرداختند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *