گزارش آنلاین : انتساب اقدامات و محدودیت‌های اعلامی از سوی شرکت‌های بیمه و شعب و نمایندگی‌های آنان و کارگزاری‌های بیمه و ارزیابان خسارت به بیمه مرکزی در فرآیند‌های مختلف کسب و کاری شرکت‌ها، نیازمند ارائه مستند مربوطه است.

به گزارش خبرنگار گزارش آنلاین از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، پس از مشاهده مواردی مبنی بر اینکه برخی شرکت‌های بیمه محدودیت‌هایی را برای شبکه نمایندگی بیمه یا سایر تأمین‌کنندگان خود اعلام می‌کنند یا اینکه شبکه‌های فروش و پرداخت خسارت از ارائه برخی خدمات به بیمه‌شدگان خودداری کرده و آن را به بخشنامه‌ها و مقررات بیمه مرکزی نسبت می‌دهند، نهاد ناظر صنعت بیمه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی عرضه‌کنندگان خدمات بیمه‌ای اعم از شرکت‌های بیمه، نمایندگان و کارگزاران بیمه و شبکه‌های ارزیابی و پرداخت خسارت موظف‌اند هنگام استناد به بخشنامه‌ها و مقررات بیمه مرکزی، امکان مشاهده بخشنامه یا مقرره مورد نظر یا دسترسی آسان و سریع به آن را فراهم کنند.

گفتنی است تمامی آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های بیمه مرکزی در پرتال این سازمان بارگذاری شده و قابل دسترس است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *