گزارش آنلاین : مدیریت شعب پست بانک استان قزوین با کسب بیشترین امتیاز در شاخص خدمات الکترونیک در فروردین ماه سال جاری رتبه اول را در بین مدیریت شعب استانها و مناطق بانک کسب کرد.
به گزارش خبر نگار گز ارش آنلاین از روابط عمومی پست بانک ایران، در تازهترین گزارش اداره کل بازاریابی و توسعه بازار بانک، مدیریت شعب استان قزوین با کسب ۹.۷ امتیاز در توسعه شش شاخص تعداد مشتریان همراه بانک و اینترنت بانک، افزایش پایانههای فروش، افزایش سرانه تراکنش دستگاههای خودپرداز، کاهش زمان توقف دستگاههای خودپرداز و نسبت پایانههای فروش زیانده به کل پایانهها فروش فعال در فروردین ماه سال ۱۴۰۴ در صدر استانهای کشور قرار گرفت. همچنین در همین بازه زمانی، مدیریت شعب استانهای زنجان و چهارمحال و بختیاری با کسب ۸.۷ و ۸.۲ امتیاز به ترتیب رتبه دوم و رتبه سوم را در این شاخصها کسب کردهاند.
بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان هرمزگان در شاخص بهبود وضعیت پایانههای فروشگاهی، مدیریت شعب استان کردستان در افزایش دستگاههای پایانههای فروش، مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری در افزایش سرانه تراکنش دستگاههای خودپرداز، مدیریت شعب استان قم در کاهش زمان توقف خودپردازها و مدیریت شعب استان قزوین در شاخص تعداد کاربران اینترنت بانک و همراه بانک رتبه اول را در سطح کشور بدست آوردهاند.