گزارش آنلاین : بانک توسعه صادرات ایران در مسیر اجرای سیاست‌های اعتباری نوین، ارتباط با مشتریان کلیدی خود را تقویت کرده است.

به گزارش  خبر نگار گزارش آنلاین  از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، محمد حسن حاجبان رئیس شعبه قم این بانک در راستای اجرای اهداف کلان بانک با حضور در شرکت ایستکول و تشریح طرح الماسان، ظرفیت‌های همکاری متقابل را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین رئیس شعبه قم بانک توسعه صادرات ایران با هدف تقویت تعامل با مشتریان کلیدی و حمایت مؤثر از تولیدکنندگان صادرات محور از شرکت تکران مبرد بازدید کرد.

در جریان این بازدید، نمایندگان بانک ضمن آشنایی نزدیک با ظرفیت‌های تولیدی، نیاز‌های اعتباری و برنامه‌های توسعه‌ای شرکت، به تبیین ابعاد مختلف طرح «الماسان» پرداختند.

در این دیدار حاجیان گفت: طرح اعتباری الماسان یکی از ابزار‌های نوین بانک توسعه صادرات ایران است که با هدف تسهیل دسترسی تولیدکنندگان صادرات محور به منابع مالی رقابتی طراحی شده است. این طرح با تمرکز بر سرمایه در گردش، توسعه صادرات و ارتقای توان رقابتی بنگاه‌ها، شرایط ویژه‌ای برای تأمین مالی شرکت‌هایی فراهم می‌آورد که از ظرفیت صادراتی برخوردارند و تعامل فعال با شبکه بانکی دارند.

گفتنی است؛ این شرکت یکی از تولیدکنندگان باسابقه در حوزه صنایع برودتی کشور است که محصولات خود را با برند ایستکول (Eastcool) به بازار‌های داخلی و صادراتی عرضه می‌کند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *