گزارش آنلاین : به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض الحسنه؛ دکتر غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به همراه جمعی از مدیران این بانک، روز چهارشنبه ۲۸ خردادماه از مرکز ارتباط با مشتریان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات و عملکرد این مرکز قرار گرفتند.

🔹️در این بازدید، دکتر فتحعلی بر ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان تأکید کرد و گفت: در شرایط کنونی کشور، باید از تمامی ظرفیت‌ها و ابزارهای موجود برای خدمت‌رسانی مطلوب و به‌موقع به مشتریان استفاده کنیم.

🔸️وی همچنین خواستار اتخاذ تدابیر هوشمندانه برای بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتریان شد تا مراجعین در کمترین زمان ممکن به پاسخ و راه‌حل مورد نظر خود دست یابند.

🔹️در ادامه، فتحعلی از خزانه بانک نیز بازدید به عمل آورد و بر لزوم مدیریت کارآمد وجوه نقد و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در شعب تأکید کرد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *