گزارش آنلاین : دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک مسکن، صابر عسکرپور رییس هیات مدیره این بانک به همراه غلامرضا عباسی رییس مرکز بازرسی، پاسخگویی به شکایات و هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی و نیز برخی از مدیران ارشد این دو سازمان؛ به منظور قدردانی از همدلی و هم افزایی کارکنان بانک مسکن در طی روز‌های پر التهاب ناشی از حمله ددمنشانه رژیم جنایتکار صهیونی، از شعب مستقل مرکزی، طالقانی و کریم خان تهران و نیز واحد‌های پشتیبان مستقر در ادارات مرکزی بانک مسکن بازدید کردند.

به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین ا ز بانک مسکن-هیبنا؛ در این بازدید دکتر خورسندیان با اشاره به شرایط حساس کشور، خدمت رسانی بهنگام و با سرعت به مشتریان را از مباحث ضروری حال حاضر عنوان کرد و گفت: در این شرایط ارایه خدمات مورد نیاز به مشتریان در ایجاد آرامش و کاهش استرس و التهاب روانی ناشی از جنگ تحمیلی بسیار تاثیرگذار بوده است که در این راستا کارکنان بانک مسکن با سعه صدر و روحیه بالا توانستند به خوبی ایفای نقش کنند.

وی با قدردانی از همدلی و هم افزایی کارکنان بانک مسکن در این برهه زمانی ویژه و حساس افزود: از همکاری و تعامل تک تک همکارانم در شعب که صف مقدم ارایه خدمات به مشتریان هستند؛ قدردانی کرد.

دکتر خورسندیان در ادامه ضمن گفت‌و‌گو با کارکنان این شعب؛ به تبیین مواردی در خصوص تقویت تعامل واحد‌های صف و ستاد، ترمیم و بهبود فرایند‌های انجام کار‌ها و نیز ارتقای خدمات رسانی مطلوب و بهینه به مشتریان پرداخت.

وی تاکید کرد: تمامی مدیران و کارکنان بانک مسکن در صف و ستاد با یکدلی و تعهدی که در انجام امور محوله دارند؛ در هر شرایطی کنار مردم هستند و در خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز لحظه‌ای درنگ و تعلل نمی‌کنند.

 

با تلاش بی وقفه و جدیت همکاران در تزریق پول نقد به شعب؛ با هیچگونه کمبودی در این بخش مواجه نبودیم

دکتر خورسندیان در ادامه بازدید از شعب؛ به منظور قدردانی از واحد‌های پشتیبان و صیانت از شعب بانک مسکن به دیدار همکاران مستقر در واحد‌های فناوری اطلاعات، خزانه و پول رسانی مستقر در ادارات مرکزی بانک رفته و از تلاش شبانه روزی و بی وقفه این واحد‌ها جهت پشتیبانی از شعب به منظور تسهیل در ارایه خدمات به مشتریان تقدیر کرد. وی در جمع کارکنان فناوری اطلاعات بانک مسکن گفت: هریک از همکاران در بخش‌های مختلف بانک دارای نقش و وظیفه‌ای مهم هستند که در این میان نقش بخش فناوری جهت ایجاد امنیت و پایداری در سیستم‌های شعب در راستای خدمت رسانی به مشتریان متمایز از سایر بخش هاست.

وی تلاش خستگی ناپذیر همکاران بخش فناوری اطلاعات بانک مسکن را در بسترسازی لازم در راستای تداوم خدمت‌رسانی با کیفیت به مشتریان قابل ستایش عنوان و بر ارتقای مطلوب زیرساخت‌ها در راستای کسب رضایت مشتریان تاکید کرد.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین با حضور در جمع همکاران پول رسان و بخش خزانه بانک مسکن در جریان روند پول رسانی به شعب در روز‌های پرالتهاب جنگ تحمیلی قرار گرفت.

وی یکی از دغدغه‌های مهم مردم عزیز در شرایط حساس جنگ را دسترسی به پول نقد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش بی وقفه و جدیت همکاران پول رسان در تزریق پول نقد به شعب؛ با هیچگونه کمبودی در این بخش مواجه نبودیم که از این نظر تلاش همکاران این بخش قابل ستایش است.

دکتر خورسندیان بیان کرد: پشتیبانی از شعب در جهت تزریق پول نقد و دسترسی مشتریان به پول نقد؛ تاثیر بسزایی در حفظ آرامش خاطر و اطمینان در مشتریان فراهم کرده بود.

 

قدردان همدلی و مجاهدت کارکنان بانک مسکن در مسیر خدمت رسانی هستیم

غلامرضا عباسی رییس مرکز بازرسی، پاسخگویی به شکایات و هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز طی سخنانی با اشاره به نقش محوری بانک‌ها در اقتصاد کشور گفت: تداوم خدمت‌رسانی در شرایط متأثر از حملات دشمنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نشان‌دهنده تاب‌آوری و توانمندی سیستم بانکی کشور است.

وی هدف از این بازدید را عرض خداقوت به همکاران بانک مسکن عنوان کرد و افزود: کارکنان بانک‌ها و به ویژه بانک مسکن در سخت‌ترین شرایط از جمله کرونا، آلودگی هوا و جنگ تحمیلی در کنار مردم بوده و به بهترین شکل ممکن و با کیفیت مطلوب به مشتریان خدمات ارایه می‌دهند.

عباسی با اشاره به این مطلب که کارکنان بانک‌ها همیشه پای کار بوده و با مجاهدت و از خود گذشتگی وظایف و مسئولیت‌های خود را به نحو احسن به مشتریان ارایه می‌دهند؛ افزود: کارکنان بانک مسکن با اتحاد و یکدلی؛ بدون وقفه و با سرعت و دقت؛ خدمات مورد نیاز مراجعان به شعب را بدون کوچکترین خللی در این مسیر ارایه دادند که جای تقدیر دارد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *