گزارش آنلاین : مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن گفت: بانک مسکن در روز‌هایی که کشور با شرایط خاص ناشی از تجاوز رژیم صهیونیستی مواجه بود، با تکیه بر سرمایه انسانی متعهد و جهادگر خود، حضور و عملکردی فعال و مستمر در ارائه خدمات بانکی و مشاوره‌ای به مردم داشت.

به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین ، از بانک مسکن؛ محمدحسن ترابی با اشاره به نقش‌ آفرینی بی‌وقفه این بانک در روز‌های دشوار اخیر افزود: با وجود حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی و فضای جنگی حاکم بر کشور، کارکنان بانک مسکن در بخش‌های صف و ستاد با روحیه‌ای جهادی به خدمت‌رسانی ادامه دادند.

وی ادامه داد: علاوه بر شعب بانک که به‌صورت روزانه در خدمت مشتریان بودند، کارشناسان مرکز مشاوره بانک نیز با حضور مداوم در محل کار، با صبوری و دقت به سوالات مردم پاسخ دادند و تلاش کردند دغدغه‌های آنان را در اسرع وقت برطرف سازند.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن گفت: بر اساس آمار ثبت‌شده در سامانه‌های روابط عمومی، در فاصله ۱۲ روزه از آغاز جنگ تحمیلی، کارشناسان مرکز مشاوره این بانک موفق به پاسخگویی به سه هزار تماس تلفنی و ایمیل ارسالی از سوی مشتریان شدند.

وی در خصوص عملکرد کارشناسان مرکز مشاوره بانک طی سال جاری نیز افزود: پاسخگویی به تعداد ۳۰ هزار و ۶۰۱ تماس تلفنی و ایمیل نیز جزء اقدامات مرکز مشاوره بانک مسکن از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

ترابی در ادامه تأکید کرد: مرکز مشاوره بانک مسکن با هدف صیانت از حقوق شهروندی، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش دسترسی عمومی به اطلاعات بانکی، همواره پاسخگوی سوالات مشتریان بوده و حتی در سخت‌ترین شرایط نیز این مسئولیت را ترک نکرده است.

وی افزود: بهبود مستمر تجربه مشتری از اولویت‌های اصلی بانک مسکن به شمار می‌رود. در این مسیر، تقویت ارتباط مؤثر و تخصصی با مشتریان، استفاده از فناوری‌های نوین و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است، شهروندان تهرانی می‌توانند جهت برقراری ارتباط با مرکز مشاوره بانک مسکن، با شماره تلفن ۱۸۳۰ و یا ۶۱۰۸۸ و هموطنان ساکن در سایر شهر‌ها با شماره ۶۱۰۸۸-۰۲۱ تماس حاصل کنند. همچنین پاسخگویی آنلاین مرکز ارتباطات مردمی بانک مسکن به سوالات در لینک https://bank-maskan.ir/call-center قابل دسترسی است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *