• صفحه خانگی
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • بانک و بیمه
  • >
  • معاون بازاریابی بانک کشاورزی تشریح کرد: خدمت مستمر شعب بانک کشاورزی در جنگ ١٢ روزه، الگوی تاب آوری در مدیریت بحران

گزارش آنلاین : معاون مدیر عامل بانک کشاورزی در حوزه بازاریابی و هماهنگی امور شعب با تأکید بر نقش راهبردی و تاریخی این بانک در حفظ پایداری اقتصاد کشور و امنیت غذایی، از تداوم خدمت‌رسانی بی‌وقفه بانک کشاورزی در جریان جنگ ۱۲ روزه تحمیلی خبر داد و آن را الگویی از تاب آوری شبکه بانکی در شرایط بحران دانست.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی بانک کشاورزی، الله داد محمدی مفرد با اشاره به قدمت ۹۲ ساله بانک کشاورزی و نقش بی‌بدیل آن در پشتیبانی از تولید ملی، اظهار داشت: بانک کشاورزی، در تداوم سنت همیشگی همراهی با مردم در سخت‌ترین شرایط، در روز‌های دشوار جنگ ۱۲ روزه نیز مأموریت خود در تأمین مالی بخش کشاورزی و پشتیبانی از اقتصاد کشور را بی‌وقفه دنبال کرد و در سراسر کشور به ارائه خدمات بانکی پرداخت.

وی افزود: در طول ایام بحران، تمامی شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور به استثنای تهران با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان فعال بودند و خدمات‌رسانی به مشتریان بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای ادامه داشت؛ شعب تهران نیز از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ خرداد، با حضور ۱۰۰ درصدی و از تاریخ ۲۸ خرداد تا ۵ تیر با ۳۰ درصد ظرفیت شعب و حضور ۵۰ درصد پرسنل، به فعالیت خود ادامه دادند.

محمدی مفرد تصریح کرد: در مجموع روزانه ۱۷۰۲ شعبه با حضور ۱۳۵۱۱ نفر از کارمندان در شهرستان‌ها و ۴۴ شعبه با حضور ۶۷۸ نفر از پرسنل در تهران در اوج شرایط بحران مشغول ارائه خدمت به مشتریان گرامی در شعب بوده‌اند.

معاون مدیرعامل بانک کشاورزی همچنین با اشاره به فعالیت شبانه‌ روزی ادارات ستادی گفت: ۲۲ اداره ستادی بانک نیز با برقراری شیفت کاری و با حضور ۵۰ درصدی کارکنان، در تمام مدت بحران فعال بودند. این تلاش‌ها گواهی روشن بر عزم بانک کشاورزی برای ایستادن کنار مردم و دغدغه مندی این بانک برای تداوم رونق اقتصادی کشور در سخت‌ترین شرایط است.

وی در پایان تأکید کرد: بانک کشاورزی خود را متعهد به خدمت‌رسانی در هر شرایطی می‌داند و استمرار خدمات‌رسانی در جریان جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، نمودی روشن از این باور و مأموریت تاریخی بانک در حمایت از پایداری سفره هموطنان و امنیت غذایی کشور است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *