به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین ، نحوه عملکرد واحدهای فنی و عملیاتی بانک در این ایام حساس، گواهی بر پایداری زیرساختها و آمادگی کامل شبکه بانکی توسعه تعاون برای ارائه مستمر خدمات به جامعه هدف بود؛ بهگونهای که کوچکترین اختلال یا قطعی در خدمترسانی مشاهده نشد.
بازدیدهای میدانی روزانه مدیرعامل و اعضای هیئتمدیره بانک از شعب مختلف، با هدف اطمینان از تداوم خدمترسانی و تقویت روحیه کارکنان انجام شد. همچنین در همین راستا، طرح بخشودگی ۶ درصدی جرایم تأخیر وامهای خرد تا سقف ۷ میلیارد ریال با هدف همراهی بیشتر با مردم به مرحله اجرا درآمد.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در ویژهنامهای با عنوان «گزارش به مردم» عملکرد مجموعه این وزارتخانه و دستگاههای زیرمجموعه از جمله بانک توسعه تعاون را در این دوره بحرانی منتشر کرده است. در این ویژهنامه ضمن تحلیل مشارکتهای مردمی در دوران جنگ، گزارشی از بازدید رئیسجمهور از این وزارتخانه و حضور رسانهای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دکتر احمد میدری در شبکه خبر نیز ارائه شده است.