گزارش آنلاین : سومین جلسه ستاد مرکزی خدمات فروش ارز اربعین پست بانک ایران، صبح روز چهارشنبه ۸ مرداد ماه سال جاری با حضور دکتر بهزاد شیری مدیرعامل بانک، به صورت حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برای مدیران شعب استانها برگزار شد.
به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین از روابط عمومی پست بانک ایران، در این نشست، موضوعات فنی، چالشها و راهکارهای بهبود ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای ستاد به سؤالات مطرحشده پاسخ دادند.
بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در این جلسه با تأکید بر اهمیت حفظ اعتماد عمومی، گفت: عملکرد دقیق و درست کارکنان موجب ارتقاء انتظارات از بانک میشود؛ بنابراین لازم است با مدیریت شایسته، خدمات فروش ارز اربعین در شعب و باجههای بانکی روستایی به نحو احسن ارائه تا ضمن تحقق اهداف، سازمانی، انسانی و اخلاقی، منافع مشترک نیز تأمین شود.
وی با اشاره به جایگاه ویژه «جهاد تبیین» در رویکردهای بانک، افزود: این موضوع بهصورت جدی در دستور کار قرار دارد و با هدف توزیع شایسته ارز اربعین، کار گروههای تخصصی با رویکرد فنی فعالیتها را دنبال تا رضایت عمومی، جلب شود.