«کافه دانش» مسیر ارتقای تعامل با مشتریان بانک اقتصاد نوین

گزارش آنلاین : نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «کافه دانش» بانک اقتصاد نوین با هدف انتقال دانش و تجربه میان کارکنان شعب برگزار شد.

به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین  از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، سعداله عیسی‌زاده معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک در این جلسه با بیان این که هدف بانک، تبدیل کارکنان به مشاورانی امین، بادانش و توانمند در ارائه راهکار‌های اقتصادی به مشتریان نظام بانکی است، گفت: با آموزش‌های پیش‌بینی شده و تجمیع تجربیات، همکاران ما به بادانش‌ترین افراد در نظام بانکی تبدیل خواهند شد.

وی با تاکید بر این که برنامه مدیریت کنونی بانک، ارتقای شاخص‌های عملکردی بانک اقتصادنوین به بالاترین مدارج در کل نظام بانکی است، اظهار کرد: با تکیه بر قوانین و مقررات و نیز تجارب انباشته، بانک اقتصادنوین استانداردترین روش بانکداری را در کشور پیاده‌سازی خواهد کرد.

در ادامه این نشست که با حضور کارکنان شعب و با هدف بررسی عملکرد آنها در تحقق اهداف از جمله طرح «آساوام» برگزار شد، تجارب شعب موفق در فروش خدمات بانک، تسهیل‌گری فرایند‌ها و خلق تجربه مطلوب مشتریان بیان شد.

همچنین ضمن بررسی پتانسیل‌های موجود در بانک، روش‌های بهبود فرایند‌ها برای شعبی که اهداف آنها به طور کامل محقق نشده است، بررسی شد.

این رویداد که به صورت هفتگی در محل اداره آموزش بانک و با حضور کارکنان صف برگزار می‌شود، محلی برای اشتراک‌گذاری تجارب و دانش همکاران خواهد بود تا همه واحد‌ها در همه شاخص‌ها به طور همزمان ارتقا یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *