بانک ایران زمین به دنبال خلق ارزش برای مشتریان

  • توسط محسن سبزه پرور
  • ۱۱ ماه پیش
  • ۰

گزارش  آنلاین :  واژه‌ی ارزش، کلمه‌ای است که ما را به یاد فایده، سود، قیمت و کلماتی از این دست می اندازد. در فضای کسب و کار ارزش معنای متفاوتی پیدا می کند. هر کسب و کاری با توجه به نوع فعالیت خود ارزش آفرینی می کند. در سازمان ها و مجموعه هایی که به مردم خدمات مختلف ارائه می کنند، خلق ارزش در ارائه خدمات بهتر و متنوع به مشتریان معنا می شود.

مدیران این بانک معتقد هستند مشتریان حق دارند خدمات و محصولی با کیفیت را دریافت کنند. مهمترین هدف بانک ارزش آفرینی برای مشتریان خود است.
ایجاد ارزش در یک سازمان با وجود خلاقیت و نوآوری باعث افزایش میزان رضایت مشتریان این بانک و خلق ارزش برای آنها شده است. همچنین شناسایی نیازهای مشتریان می تواند ارزش ایجاد کند و در ارائه خدمات و محصولات عملکرد بهتری داشته باشد.
این بنگاه اقتصادی موفقیت یک سازمان را به تصویری که در ذهن مشتری ساخته می شود می داند و به نحوی فعالیت می کند که هر روز این تصویر برای مخاطبان خود پر رنگ و شفاف تر شود و این احساس رضایت، مشتریان را ترغیب به ادامه استفاده از خدمات بانک ایران زمین کرده است.
بانک ایران زمین پیوسته در جهت حمایت از کسب و کارهای نوپا در تلاش است با ایجاد زیرساختی مستحکم در فضایی امن، خدمات متفاوت را به این قشر از جامعه ارائه دهد تا آنان بتوانند با دریافت این خدمات گامی موثر در پیشرفت اقتصاد ایران زمین بردارند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *