• صفحه خانگی
  • >
  • شهری
  • >
  • مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خبر داد: قدردانی شهروندان از رفتار کارکنان میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در سامانه ارتباط مردمی با دولت

گزارش آنلاین : مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: تقدیر و تشکر شهروندان از عملکرد برخی از میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران از طریق سامانه ارتباط مردمی 111 مایه مباهات ما است.

به گزارش خبر نگار  گزارش آنلاین از  روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، مهدی بختیاری زاده در حاشیه جلسه پاسخگویی به تماس های شهروندان در سامانه ۱۱۱ – سامانه ارتباط مردمی با دولت که با حضور سعید طباخی معاون اداری و مالی، محمدرضا اسمعیلی پور معاون توسعه و عمران، کیومرث غروقی مدیر بهره‌برداری و بهداشت، داوود داداشی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برگزار شد،گفت: طبق اطلاع‌رسانی‌ای که در تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران انجام شده بود، امروز پاسخگوی انتقادها، پیشنهادات و تشکر و قردانی، شهروندان و بهره‌برداران غرف بودیم.
وی افزود: عمده تشکرها از رفتار کارکنان و کارگران برخی از میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران بود که از سوی شهروندان انجام شد.مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: در مجموع ما بر اساس نظرات شهروندان نقاط قوت عملکرد سازمان را در تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تقویت و نقاط ضعف این مجموعه را برطرف می‌کنیم.انتهای پیام/

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *