گزارش آنلاین : بانک ملی ایران از مشتریان خود درخواست دارد با توجه به بکارگیری روش های متعدد کلاهبرداری بر بستر اینترنت و فضای مجازی از طریق پیام رسان های داخلی و خارجی، علاوه بر آشنایی با ترفندهای جدید و مقابله با آنها، موارد را به ‌سرعت به پلیس فتا گزارش دهند.

به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین از روابط عمومی بانک ملی ایران، اخیرا سودجویان با اخاذی از متقاضیان تسهیلات، بر بستر فضای مجازی و ارائه قرارداد جعلی ممهور به مهر شعبه مرکزی اقدام به فریب و کلاهبرداری از مشتریان با می کنند.

برهمین اساس کلاهبرداران و سودجویان با فریب متقاضیان اخذ تسهیلات در بستر فضای مجازی و پیام رسان های بومی و غیربومی در قبال ارائه قرارداد جعلی تسهیلات بانک ملی ایران مبالغی از مشتریان اخاذی می کنند.

لذا بانک ملی ایران از مشتریان گرانقدر متقاضی تسهیلات درخواست دارد نسبت به کلاهبرداری های این قبیل از سودجویان هوشیار باشند.

گفتنی است، مشتریان گرامی می توانند برای آگاهی از شرایط و طرح های اخذ تسهیلات به شعب، سایت و مبادی اطلاع رسانی رسمی بانک ملی ایران مراجعه کنند.

مشتریان این بانک می توانند با عضویت در سامانه بام از طرح امتیازی «مهربانی ملی» بهره مند شوند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *