• صفحه خانگی
  • >
  • شهری
  • >
  • مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران : از ارتباط با جامعه تا مدیریت بحران؛ مهمترین وظایف روابط‌عمومی در سازمان مدیریت میادین است

گزارش آنلاین : مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران بر این باور است، وظایف روابط عمومی در این سازمان شامل موضوعات متنوعی است که از ارتباط با شهروندان تا مدیریت بحران را شامل می‌شود.

به گزارش خبر نگار ما از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری‌زاده در حاشیه دیدار صمیمانه خود با کارکنان حوزه روابط عمومی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن 27 اردیبهشت، سالروز روابط عمومی گفت: وظایف روابط عمومی در این سازمان شامل موضوعات متنوعی است که از ارتباط با شهروندان تا مدیریت بحران را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان یک ابزار کلیدی در ارتباطات سازمانی، نقش مهمی در سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ایفا می‌کند، افزود: این سازمان به عنوان یکی از ارکان تأمین مایحتاج عمومی شهروندان، نیازمند برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان خود است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: یکی از وظایف روابط عمومی در این سازمان ارتباط با شهروندان است چرا که ارتباط مستمر با جامعه محلی و مشتریان ، سازمان می‌تواند نیازها و نظرات شهروندان را بشنود و به آنها پاسخ دهد.

وی ترویج آگاهی را یکی دیگر از وظایف اصلی روابط عمومی، اطلاع‌رسانی در مورد خدمات و محصولات ارائه شده توسط سازمان دانست و بیان کرد: با استفاده از رسانه‌های مختلف، این سازمان می‌تواند اطلاعات لازم درباره کیفیت محصولات، قیمت‌ها و طرح‌های ویژه را به شهروندان منتقل کند.

بختیاری‌زاده مدیریت بحران و در نهایت تقویت تصویر سازمان را از دیگر رویکردهای راهبردی روابط عمومی در سازمان مدیریت میادین دانست و تاکید کرد: این موضوعات می‌تواند به تقویت تصویر مثبت سازمان کمک کند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران روابط عمومی در سازمان مدیریت میادین گفت: در نهایت، روابط عمومی در سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نه تنها به عنوان یک واحد ارتباطی، بلکه به عنوان یک عامل استراتژیک در پیشبرد اهداف سازمانی و ارتقاء سطح رضایت شهروندان عمل می‌کند.
انتهای پیام/

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *